Gå til innhold

Undertøy. Knyttekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Fått meg kjole nå, med snøring i ryggen og lurer på hva jeg skal gjøre med undertøy (BH).

Det er ikke noe stoff bak snøringa, og er redd for at det kanskje blir seende rart ut med en bh-stropp. vel strengt tatt trenger jeg vel ikke BH (er ikke så mye som trenger støtte her men).

Hva har dre andre gjort som også har slik kjole?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det går an å få tak i BH som er laget for kjoler med bar rygg, de er med silikon-reim rundt ryggen. i tillegg får du også kjøpt Bh-cuper som du berre limer på brystet, dvs ingen stroppper hverken over skuldrene eller rundt ryggen.. gå på en undertøys butikk, så hjelper de deg nok:-)

Skrevet

Alternativt kan du bruke korsett som jo dekker hele ryggen og nær sagt kan fungere som et stoffstykke bak snøringen...eller du kan ta med kjolen til en syerske eller salong der de kan sy et "modestry-panel" til deg, som det visst heter! :wink:

Skrevet

trur jeg for ta meg en tur til en undertøy salong jeg.

har tenkt på korsett ja. bare litt redd for at ryggen på den blir for høy. men vi får se..

Skrevet

Jeg hadde kjole med snøring i ryggen. Hadde ikke blitt pent uansett hva jeg hadde brukt, så jeg hadde ikke bh i det heletatt. Men hvis du absolutt vil ha noe, så er det vel best med de som du limer på. Hvis du da ikke velger å sy på noe mer bak da.

Skrevet

vet ikke om jeg skal ha noe egentlig. trenger det jo ikke.. (puppa mine trenger ikke akkuratt mye støtte), og det er jo mye stoff foran så det blir jo ikke noe som syns igjen der.... måtte bare sjekke ut mulighetene og hva som blir best, (vel uten undertøy er det jo lettere for sambo å kle av meg på bryllupsnatta :ler: )

Skrevet

Jeg synes absolutt det er penest med stoff bak snøringen uansett om du ikke trenger bh. Synes det blir litt harry uten jeg. Og ultraharry om man har bh som vises...

Skrevet

Hvis du ikke trenger BH for støtte og det ser pent ut uten så er vel det det beste. Snøring i ryggen er jo ment for å vise hud, da...

Skrevet

Min kjole har også snøring i ryggen og ingen stropper, så jeg dropper bh siden snøringen strammer alt sammen opp. Funker som et korsett. Og jeg bruker D-cup i Bh.

Det er ikke fint hvis BHen vises over eller bak eller under kjolen...

Lykke til!!

Skrevet

enig med deg der soon mrs.. ikke pent dersom bh stroppen henger over kjolen (eller bak eller under)...

tenker kanskje å ha et korsett som dekker ryggen, og slutter der snøringa slutter.. må prøve meg frem.. ender vel med at jeg dropper det hele...

har jo over et år på meg så jeg har jo god tid til å finne frem en løsning

Skrevet

Hvis det er en Maggie Sottero-kjole du har kjøpt,så skal det følge med et stoffstykkesom legges under snøringa...

Uansett, jeg hadde i utgangspunktet tenkt til å droppe bh. Det gikk helt fint, og jeg bruker E-cup.

Ombestemte meg da, følte meg liksom så naken uten bh.

Skrevet

Eliza doalot.. er en kopi av av en maggie sottero.

så noe stoffstykke bak følgte ikke med...

men jeg trur det vil gå bra uten også...

evt kanskje jeg kjøper sånne puter man bare limer på puppa.. så føler jeg meg litt mindre naken?

Skrevet
Jeg synes absolutt det er penest med stoff bak snøringen uansett om du ikke trenger bh. Synes det blir litt harry uten jeg. Og ultraharry om man har bh som vises...

Synes absolutt ikke det blir harry uten stoff bak snøringen! De kjolene har jo så flotte rygger, og jeg innbiller meg egentlig at det er meningen at man skal se huden.

Skrevet

jeg synes heller ikke det er harry med åpen rygg/snøring bak.. da hadde jeg vel aldri valgt den..

og med min pene rygg må det jo bare bli bra :)

Skrevet

Synes absolutt ikke det blir harry uten stoff bak snøringen! De kjolene har jo så flotte rygger, og jeg innbiller meg egentlig at det er meningen at man skal se huden.

Syns det er litt stygt å si at noe er harry og jeg da, når en annen åpenbart er veldig fornøyd med sin fine kjole! Tror nok åpen rygg på en slik kjole blir elegant :wink:

Skrevet

Syns det er litt stygt å si at noe er harry og jeg da, når en annen åpenbart er veldig fornøyd med sin fine kjole! Tror nok åpen rygg på en slik kjole blir elegant :wink:

Hun vet vel ikke hvilken kjole det er snakk om, så hun uttaler seg vel bare generelt om at hun synes det er penest å ha noe under knytingen i ryggen på den type kjoler. Noe jeg er enig i, men heldigvis kan hver enkelt brud velge ut fra sin egen smak!

Skrevet

Folk er forskjellige.. Noen synes at åpen rygg med snøring er harry andre synes at lange puff armer er det..

men jeg synes ikke at snøre rygg er harry.. da hadde jeg jo ikke valgt det

Skrevet
Folk er forskjellige.. Noen synes at åpen rygg med snøring er harry andre synes at lange puff armer er det..

men jeg synes ikke at snøre rygg er harry.. da hadde jeg jo ikke valgt det

Enig med deg Idahe! Vi får alle velge etter egen smak, og ikke dømme dem som ikke liker det samme som oss :wink:

Skrevet

Men mente ho ikke at ho syntes det ble harry uten bh? Var vel ikke uten stoff bak snøringen ho mente? Eller?

Skrevet

slik jeg leste det var det kjole med åpen rygg/snrøing hun synes var harry.. men hva hun egetnlig mente aner jeg ikke.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...