Gå til innhold

Passer 🍓 til pynt på ostekake 17 mai?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal bake en ostekake med sitronsaft i og ta med til et 17 mai selskap. Tenkte det passer bra å pynte med jordbær siden det er 17 mai, men hvordan kommer jordbær, sitron og ostesmaken til å passe sammen? 

Anonymkode: d371b...127

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordbær smaker utmerket til ostekake med sitron, blåbær og bringebær også.  Jeg pleier å legge sirkler innover med skivede jordbær og blåbær på kaken. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Apocalypte skrev:

Jordbær smaker utmerket til ostekake med sitron, blåbær og bringebær også.  Jeg pleier å legge sirkler innover med skivede jordbær og blåbær på kaken. 

Jeg tenkte faktisk at det hadde vært fint med blåbær i tillegg -nasjonalfargene🇧🇻

Ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte faktisk at det hadde vært fint med blåbær i tillegg -nasjonalfargene🇧🇻

Ts

Jepp, og hvis du smeller til med noen kremdotter innimellom  eller rundt kanten i bunnen også så blir det en kjempefin 17 mai-kake.  :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må du virkelig lage en tråd for å spørre om det er ok med jordbær pyntet på kake? Der florerer med tips og bilder av 17.maikaker på alle landets nettaviser pyntet med - nettopp - jordbær. Jordbæren er rød, akkurat som det norske flagget. Er folk virkelig så tiltaksløse at de finner det enklere å spørre på et forum om de kan få lov til å bruke jordbær på ei kake, i stedet for å Google det selv? 

Anonymkode: 25cb8...408

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...