AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #1 Skrevet 14. mai 2020 Jeg skal bake en ostekake med sitronsaft i og ta med til et 17 mai selskap. Tenkte det passer bra å pynte med jordbær siden det er 17 mai, men hvordan kommer jordbær, sitron og ostesmaken til å passe sammen? Anonymkode: d371b...127
Djungelvrål Skrevet 14. mai 2020 #2 Skrevet 14. mai 2020 Jordbær smaker utmerket til ostekake med sitron, blåbær og bringebær også. Jeg pleier å legge sirkler innover med skivede jordbær og blåbær på kaken.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #3 Skrevet 14. mai 2020 Akkurat nå, Apocalypte skrev: Jordbær smaker utmerket til ostekake med sitron, blåbær og bringebær også. Jeg pleier å legge sirkler innover med skivede jordbær og blåbær på kaken. Jeg tenkte faktisk at det hadde vært fint med blåbær i tillegg -nasjonalfargene🇧🇻 Ts Anonymkode: d371b...127
Djungelvrål Skrevet 14. mai 2020 #4 Skrevet 14. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte faktisk at det hadde vært fint med blåbær i tillegg -nasjonalfargene🇧🇻 Ts Anonymkode: d371b...127 Jepp, og hvis du smeller til med noen kremdotter innimellom eller rundt kanten i bunnen også så blir det en kjempefin 17 mai-kake. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #5 Skrevet 14. mai 2020 Må du virkelig lage en tråd for å spørre om det er ok med jordbær pyntet på kake? Der florerer med tips og bilder av 17.maikaker på alle landets nettaviser pyntet med - nettopp - jordbær. Jordbæren er rød, akkurat som det norske flagget. Er folk virkelig så tiltaksløse at de finner det enklere å spørre på et forum om de kan få lov til å bruke jordbær på ei kake, i stedet for å Google det selv? Anonymkode: 25cb8...408
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå