AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #1 Skrevet 14. mai 2020 Når det kommer til styrke av sterkheten til indisk rett, hva pleier dere å ta? Føler tunga mi brenner av lav styrke!😅 Fant denne da😂var litt morsomt! FullSizeRender.mov Anonymkode: 18a9a...202
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #4 Skrevet 15. mai 2020 Tendalo? Den absolutt sterkeste de har. Kan gå ned 1 grad hvis jeg ikke har spist indisk på lenge... Og jeg er helt norsk, bare elsker indisk Har hatt problemer med magen, så de siste gangene har jeg bedt om "vanlig sterk" for å skåne magen litt, og kelnerne mener det skal være mer enn nok smak. Men har måttet sende tilbake og be de oppgradere både 1 og 2 grader, for ellers smaker det jo "ingenting" Anonymkode: e1ca7...1df 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #5 Skrevet 15. mai 2020 Jeg imponerte en indisk servitør i utlandet med hvor sterk mat jeg spiste. Chilien gikk ned på høykant. 😁 Anonymkode: 9706e...27c
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #6 Skrevet 16. mai 2020 Jeg velger sterk, det er passe for meg Jeg liker både mild og sterkt krydret mat, men akkurat indisk må jeg ha ganske spicy. Anonymkode: 819fe...d93
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #7 Skrevet 16. mai 2020 Jeg tåler ikke sterk mat, så kan ikke spise indisk mat i det hele tatt. Mild er for sterkt. Anonymkode: adbe6...2cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå