Gå til innhold

Barbering nedentil kvinner og menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Au natural 😎 Jeg elsker busken min, og ser for meg å ha den livet ut 😄

Endret av Ariana807
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foretrekker naturlig eller stusset, men jeg barberer bikinilinjen da😊 iallfall på sommeren. 

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, Ariana807 skrev:

Au natural 😎 Jeg elsker busken min, og ser for meg å ha den livet ut 😄

Hvor gammel er du?

Skrevet
1 time siden, Rulleren skrev:

Hvor gammel er du?

28 år, men har det noen betydning da?

Skrevet

jeg har vertfall inntrykk av at alder har en betydning

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært igjennom glatt, stusset og busk. Trives helt klart best med full busk. Det er deiligere og mer følsomt med hårene for min del. Liker også at mannen har hår. Nå stusser og barberer mannen, ikke helt min smak, men det går fint det også. 

Anonymkode: 062a5...305

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Rulleren skrev:

jeg har vertfall inntrykk av at alder har en betydning

Har hatt busken i nesten alle år. Fant ut at jeg likte den den ene gangen jeg prøvde å barbere meg. Så har hatt den siden ungdomsskolen. Kommer til å ha den resten av livet. Så for min del betyr alder nix nada :) 

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, Ariana807 skrev:

Har hatt busken i nesten alle år. Fant ut at jeg likte den den ene gangen jeg prøvde å barbere meg. Så har hatt den siden ungdomsskolen. Kommer til å ha den resten av livet. Så for min del betyr alder nix nada :) 

Høres bra ut :) - er absolutt tilhenger av ''au naturell'' som du kaller det ,  selv .. men.har somsagt et inntrykk av at andelen med ''full bush'' øker  med alderen....men det er da bare et inntrykk :) 

AnonymBruker
Skrevet
På 18.5.2020 den 18.55, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og gjorde noe tilsvarende... smått uhell. Dama hadde en Philips Lumea eller hva de heter, sånn lysfjerning. Jeg fjernet mye og det eneste som har grodd tilbake er noen veldig fine og tynne hår... Det er ca. 18 måneder siden nå så jeg tviler på at det kommer tilbake.

Det er litt der da, men helt glatt et stykke nedpver, det som er igjen er mykt og trimmet. Litt skummelt at det er permanent (tror jeg) men gjort er gjort... jeg trodde det bare var midlertidig, men nei.

Advarsel / tips.

Anonymkode: 6093f...aaa

Her har vi begge brukt den, å resultatet er flott

Anonymkode: 25ba5...f9b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...