Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboer og jeg vurderer å flytte til Buvika! Noen som bor der eller er derfra som har lyst til å si noe om hvordan stedet er?

Samboer er fra Orkanger, men har vært lite i Buvika. Selv er jeg fra et annet sted i landet, men har bodd i Trondheim i 10 år. Er dog vokst opp på et sted som nok ligner Buvika i størrelse og beliggenhet! 

Vi vurderer Buvika først og fremst fordi man får mer for pengene der, men også på grunn av nærhet til besteforeldre og annen familie på hans side. Selv synes jeg Buvika ser passe landlig og fredelig ut, men er selvfølgelig innforstått med at man må kjøre til ting, da det virker som Buvika ikke ligger nærme "noenting". Har jeg rett?

Hva med skole og barnehage? Del gjerne erfaringer om du har :)

Anonymkode: 871b1...44a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er også fra Orkanger. Var i Buvika seinest i dag med samboer bare for å se på de fine husene, synes det er så fint oppe på Ilhaugen ☺️ Man kan kjøre eller ta buss helt inn til byen på ca.20minutter. Er heller ikke langt til Orkanger hvor det er to kjøpesenter som har alt man trenger egentlig. Synes det er sååå fint der, nær fjorden, fine boligområder og nært Trondheim. Er en ganske nyoppusset barnehage der om jeg ikke tar helt feil, og det er en barneskole 😄 Vi tenker også å kjøpe der om ett par år, får mer for pengene og virker mer privat enn Trondheim!

Anonymkode: b3911...651

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...