AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #1 Skrevet 14. mai 2020 Jeg har ingen planer om å spise 5 kilo gulrøtter per dag bare så det er sagt. Men hva hjelper egentlig? Anonymkode: 498d2...ea1
Djungelvrål Skrevet 14. mai 2020 #2 Skrevet 14. mai 2020 Ingenting påvirker brunfargen av det vi spiser.
Million Skrevet 14. mai 2020 #3 Skrevet 14. mai 2020 (endret) Ingenting "hjelper" å spise av vanlig mat. Unntatt karoten, som finnes i gulrøtter, men det skal godt gjøres å klare og orke å klemme i seg nok av det til at "det hjelper" for hudfargen. Sol og utendørstilværelse er svaret. Ellers får man bare innfinne seg med den hudfargen man har. PS! Jeg har sett sånne karoten-tabletter bli solgt i eske. Men etter hva jeg har hørt, gir det en gul farge i huden som ikke akkurat ser naturlig og friskt ut.... Endret 14. mai 2020 av Million
Djungelvrål Skrevet 14. mai 2020 #4 Skrevet 14. mai 2020 3 minutter siden, Million skrev: Ingenting "hjelper" å spise av vanlig mat. Unntatt karoten, som finnes i gulrøtter, men det skal godt gjøres å klare og orke å klemme i seg nok av det til at "det hjelper" for hudfargen. Sol og utendørstilværelse er svaret. Ellers får man bare innfinne seg med den hudfargen man har. PS! Jeg har sett sånne karoten-tabletter bli solgt i eske. Men etter hva jeg har hørt, gir det en gul farge i huden som ikke akkurat ser naturlig og friskt ut.... Tygget karotentabletter i 2-3 mnd i fjor sommer. Kjøpte 15 mg og tok dobbel dose ca hver 3 dag. 15 mg er det sterkeste tillatt i Norge. Så ingen forskjell og fikk heller ikke mindre soleksem. Får nesten alltid soleksem på slutten av hver eneste sydenferie.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #5 Skrevet 14. mai 2020 1 time siden, Apocalypte skrev: Ingenting påvirker brunfargen av det vi spiser. Jeg får en gyllen tone i huden når jeg spiser en gulerot for dagen. Anonymkode: 7a78a...e1d
Djungelvrål Skrevet 14. mai 2020 #6 Skrevet 14. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg får en gyllen tone i huden når jeg spiser en gulerot for dagen. Anonymkode: 7a78a...e1d Det er ikke mulig å få gyllen hud av så lite karoten.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #7 Skrevet 14. mai 2020 1 time siden, Apocalypte skrev: Det er ikke mulig å få gyllen hud av så lite karoten. Tro det eller ei, jeg ser det og andre har kommentert det også. Får lett farge, er halvt "mørk" og har varm undertone i huden, så det synes nok raskere på meg en en som er helt skandinavisk med hvit hud eller kald undertone. Anonymkode: 7a78a...e1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå