AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #1 Skrevet 14. mai 2020 Er det lite sol på vestsiden? Kan man jobbe i Oslo? Anonymkode: 5e5a0...b9e
Humas Skrevet 14. mai 2020 #2 Skrevet 14. mai 2020 Du kan pendle med tog til Oslo på 30 min (bortsett fra buss for tog på sommeren) mange gjør det. Er sol noen steder, ta deg en tur på en soldag og sjekk ut solforholdene. Øverst i lia er det nok litt mindre. (Kanskje ikke så mange drammensere her, eller så tenker man at dette kan du sjekke uten å spørre her, togtabell osv)
Minya Skrevet 14. mai 2020 #3 Skrevet 14. mai 2020 Jeg regner med at du mener nord eller sør for elven, da elven renner østover ut i Drammensfjorden. Det er mest sol på nordsiden, da åsen skygger for mye av solen på sørsiden. Vi bor på Åssida, og har sol fra den står opp til den går ned, hele året.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #4 Skrevet 15. mai 2020 8 timer siden, Minya skrev: Jeg regner med at du mener nord eller sør for elven, da elven renner østover ut i Drammensfjorden. Det er mest sol på nordsiden, da åsen skygger for mye av solen på sørsiden. Vi bor på Åssida, og har sol fra den står opp til den går ned, hele året. Ja du har rett. Så for meg Drammenselva i hodet😁. Anonymkode: 5e5a0...b9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå