Gå til innhold

Gå med Pogbadrakt i bryllupet? Er det innafor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke å gå med dress. Siden det er min store dag vil jeg helst med gå med Pogbadrakt. Er det greit? Kommer ikke til kreve noe spesielt antrekk av våre gjester. 

9CD2FD1F-A3EA-4B5F-83F2-BD9352BEF8C4.jpeg

Anonymkode: 05f54...706

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du gjør det, tviler jeg på at du blir gift i utgangspunktet. Et blikk på deg og antrekket ditt, og bruden kaster buketten i trynet ditt.

• Liker 6
Skrevet

Du får spørre brura 😂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Teatrica skrev:

Du får spørre brura 😂

Hun er positiv. Vi er ikke helt A4. Vi liker å gjøre ting utradisjonelt. Bryte normene og oppløse konvensjonene. Folk vet at vi liker det og ingen forventer et konvensjonelt bryllup. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis bruden liker det så kjør på🤓Det er deres dag! Tøft! 

Anonymkode: 6f42b...5ba

• Liker 3
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er positiv. Vi er ikke helt A4. Vi liker å gjøre ting utradisjonelt. Bryte normene og oppløse konvensjonene. Folk vet at vi liker det og ingen forventer et konvensjonelt bryllup. 

Hvorfor spør du om det er "innafor" da? Det er jo helt og holdent opp til dere to, om dere tillater fotballsupporter-antrekk i bryllupet. Hvorfor ikke skrive det på invitasjonene? "Vedr. antrekk: Dette blir et annerledes bryllup, alle som vil kler seg i fotballdrakt fra sitt favorittlag. Kom igjen, folkens, la diskusjonene om hvilket lag som er det beste laget begynne!".

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Enda stiligere med drakten til favorittlaget med ditt eget navn på...

Anonymkode: f42ce...b58

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Million skrev:

Hvorfor spør du om det er "innafor" da? Det er jo helt og holdent opp til dere to, om dere tillater fotballsupporter-antrekk i bryllupet. Hvorfor ikke skrive det på invitasjonene? "Vedr. antrekk: Dette blir et annerledes bryllup, alle som vil kler seg i fotballdrakt fra sitt favorittlag. Kom igjen, folkens, la diskusjonene om hvilket lag som er det beste laget begynne!".

Du har rett. Jeg bare tenkte at jeg skulle spørre folk her inne. 

• Liker 1
Skrevet

Bare opplys gjestene om at det er uformelt antrekk som gjelder - som gjest vil man helt ligge noenlunde på samme nivå som vertskapet.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har rett. Jeg bare tenkte at jeg skulle spørre folk her inne. 

Nei, her får du vel bare masse bridezilla-svar!

Det mest vanlige ville vel vært brudens reaksjon som jeg skrev i innlegg nr to i tråden, men er hun også en "alternativ" type person, så er det i grunnen fritt frem. Ingen andre kan bestemme hva dere skal ha som dresscode i deres bryllup.

Jeg er selv ikke typen som forlanger stivpyntet til enhver anledning, så for min del hadde det vært greit, det du skisserer. Men for den gjennomsnittlige brud? Not so much :)

Gjest Boron
Skrevet

Går du ikke med den ellers i året? ;) 

Prøv noe nytt. Hva med.... Luke Shaw? 😜 

AnonymBruker
Skrevet

TS, til og med Pondus hadde på seg dress da han giftet seg. Og fotballsko, om jeg husker riktig.

Anonymkode: c918e...0bd

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...