Gå til innhold

Gjennomsiktige skoskuffer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Clas ohlson. Ikke like fine men 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, globalagogo skrev:

Clas ohlson. Ikke like fine men 

Takk for svar. Har søkt etter skuffer der, men fant ikke. Husker du navnet eller har du en link?

Anonymkode: 28eaa...386

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Har søkt etter skuffer der, men fant ikke. Husker du navnet eller har du en link?

Tror kanskje det ikke er skuffer, men esker som kan stables. Når jeg tenker meg om 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har disse og de er topp! De er fra danske Nomess og det er skoesker. 

Anonymkode: 3fb7e...537

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har disse og de er topp! De er fra danske Nomess og det er skoesker. 

Åh ja, sjekket de skuffene på nettsiden til Nomess nå. Ser ut til å være nettopp slike jeg ser etter. Tusen takk for tips. Hvor kjøpte du de? De kan stables på hverandre ikke sant?

AnonymBruker
Skrevet

Har disse åpning på siden, så man har direkte tilgang til innholdet i den nederste boksen?

Anonymkode: c414b...576

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh ja, sjekket de skuffene på nettsiden til Nomess nå. Ser ut til å være nettopp slike jeg ser etter. Tusen takk for tips. Hvor kjøpte du de? De kan stables på hverandre ikke sant?

Det er skuffer som sklir rett ut og de er perfekte til stabling. Jeg kjøpte dem på Illums eller Designdelicatessen tror jeg men det er noen år siden.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er skuffer som sklir rett ut og de er perfekte til stabling. Jeg kjøpte dem på Illums eller Designdelicatessen tror jeg men det er noen år siden.

Topp!

Men har sjekket både Illums og Designdelicatessen + googlet uten hell. Noen butikker selger små bokser fra Nomess her i Norge, men ikke "skoskuffeboksene". Veldig synd! Tenker at flere ville kjøpt dem hvis de visste om dem.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Topp!

Men har sjekket både Illums og Designdelicatessen + googlet uten hell. Noen butikker selger små bokser fra Nomess her i Norge, men ikke "skoskuffeboksene". Veldig synd! Tenker at flere ville kjøpt dem hvis de visste om dem.

Det ble nok solgt masse av dem tidligere, det er bare noen år siden:) Legg inn et søk på finn.no så kanskje de dukker opp der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...