Gå til innhold

Rumpehår

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det vanlig at jenter har rumpehår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har iallefall... Vet ikke med andre jenter, liksom ikke noe man får øye på omkledningsrommet. Har IKKE tenkt meg å barbere det vekk hellere... Tenke seg når det gror ut igjen... Auwe

Gjest Virvel
Skrevet

Hehe, jeg håper det er normalt... fy_fy.gif

Skrevet

Er dette virkelig noe å diskutere????

La nå folk ha hår der de har hår!!!!!

12

Gjest Anonymous
Skrevet

Joda , det er helt naturlig. Men hvordan kan du klare å barbere det vekk DER nede/innom... Tenk om du skjærer deg da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg barberer rumpehåret hver dag. Det er da ikke vanskeligere enn å barbere seg i skrittet (som jeg også gjør hver dag)!

Skjønner ikke de som ikke gjør det..... Man føler seg mye bedre, og kjæresten liker det!!

klem fra meg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er veldig forskjellig. Jeg har vært sammen med jenter som nesten ikke har hatt rompehår og jenter som har hatt en hel skog av svarte hår i rompa.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er veldig forskjellig. Jeg har vært sammen med jenter som nesten ikke har hatt rompehår og jenter som har hatt en hel skog av svarte hår i rompa.

Skrevet

enig med thea

fatter ikke at dere gidder å diskutere så

ufattelige ting

Gjest Anonymous
Skrevet

En er ikke mann før det lugger når en driter

Skrevet

JA.

Men jeg fjerner de og ellers der jeg ikke ønsker hår icon_rolleyes.gif12

• 1 år senere...
Gjest Gjestus
Skrevet

Snakker vi om hår på rompeballene eller "i" rompa nå?

Jeg har ingen av delene!

Men mannfolk har vel på begge steder?

Skrevet

Tror vi snakker om hår "i" rompa, eller rundt anus. Ja, jeg har det, men barberer det vekk hver gang jeg barberer musefisa :D

Skrevet

ALLE har hår i rumpa... Det er helt normalt.. Jeg har det også ja, men barberer det hver gang jeg barberer alt det andre! :blunke:

Gjest Linn Th.
Skrevet

Men blir d ikke hardt & stivt når det vokser ut igjen da? Hvor ofte barberer dere der bak da?

Skrevet
Men blir d ikke hardt & stivt når det vokser ut igjen da? Hvor ofte barberer dere der bak da?

Blir like stivt der, som når musa lar håret gro

Skrevet
ALLE har hår i rumpa... Det er helt normalt..

Vel, jeg må beklage å si at jeg ikke har hår der. Verken der eller andre plasser på rumpa. Men så har jeg lite hår generelt på kroppen. Har f.eks. aldri hatt behov for å barbere leggene. Det meste er på hodet mitt, og synes det er veldig greit :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...