Gå til innhold

Kan jeg fylle bensin i karantene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt testa og fått litt motstridende beskjeder. Legen min sier jeg skal isolere meg mens annet helsepersonell sier jeg kan gå på butikken. Jeg har valgt å holde meg helt hjemme til nå. 

Men jeg kjeder meg så fryktelig og har lyst til å komme meg ut... Har lyst til å ta en kjøretur, bare kjøre med god musikk, ikke gå ut av bilen eller noe. Men da må jeg fylle bensin. Er det innafor, hvis jeg har på meg hansker og spriter av etter meg?

Anonymkode: c0cd1...8b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du smittet?

Anonymkode: e61b1...5cf

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du ikke møter noen må vel det være greit.

Anonymkode: d2d5f...c20

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du smittet?

Anonymkode: e61b1...5cf

Har forkjølelsessymptomer, men har ikke fått påvist smitte (venter på svar på test) eller vært i kontakt med noen med påvist smitte.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har forkjølelsessymptomer, men har ikke fått påvist smitte (venter på svar på test) eller vært i kontakt med noen med påvist smitte.

Vent til du får svar på testen.

Anonymkode: 90467...3d7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du tørker over tastatur og pumpehåndgrep med Antibac eller lignende, kan jeg ikke se at det skal være noe problem. Er du ekstra grei, bruker du buff eller munnbind når du står ved pumpestasjonen også.

Anonymkode: 94731...295

AnonymBruker
Skrevet

Tenk hvis du kommmer opp i ett trafikkuhell

Anonymkode: 676d7...5be

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har blitt testa og fått litt motstridende beskjeder. Legen min sier jeg skal isolere meg mens annet helsepersonell sier jeg kan gå på butikken. Jeg har valgt å holde meg helt hjemme til nå. 

Men jeg kjeder meg så fryktelig og har lyst til å komme meg ut... Har lyst til å ta en kjøretur, bare kjøre med god musikk, ikke gå ut av bilen eller noe. Men da må jeg fylle bensin. Er det innafor, hvis jeg har på meg hansker og spriter av etter meg?

Hvis du har fått beskjed om å isolere deg, er du ikke i karantene men i isolasjon. Da kan du ikke gå ut i det offentlige rom. 

Anonymkode: 8721e...6aa

Skrevet

Gå en tur istedenfor. 

• Opprett ny...