Gå til innhold

17. Mai. Hvordan blir klesstilen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal dere ha på dere på 17. Mai? 

Anonymkode: 925f3...673

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bunaden så klart. Får jo aldri brukt den ellers. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Joggebukse, skal ligge henslengt i sofaen. Kaaaanskje det blir grilling med svigers, da har jeg på meg litt penere klær, men kommer aldri i verden til å pynte meg. 

Anonymkode: 40615...fcf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Marineblå blondekjole, hvit cardigan og konjakkfargede skinnpumps. Vi skal på en liten middagssamling hos familie. 

Anonymkode: de580...95a

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på bunaden passer (men det kan skje mirakel så kryss fingrene for er plutselig vektdropp, slanker meg men har platå). Værmelding tilsier skidress. Jeg regner med det blir en langarmet ullkjole med ullstrømpebukse. Barna skal ha på vanlig 17 mai antrekk med ullundertøy. 

Anonymkode: 6170b...e10

• Liker 1
Skrevet

Pen sommerkjole. Hadde jeg hatt bunaden her ville den vært på. 17. Mai må man jo pynte seg! 😁 Men så er det kanskje favorittdagen min i løpet av året også da... 😅

• Liker 1
Skrevet

Skulle egentlig brukt bunad, men spørs om jeg gidder det i år. Da blir det i så fall en sommerkjole. Vi får se.

• Liker 1
Gjest Alkoholist
Skrevet

Tja.. dongeribukse og t-skjorte antagelig.

Gjest Boron
Skrevet

I år blir det hjemmedag og superundertøy 😎

Som blir omgjort til hverdagsskjorte og dongeri til ettermiddagskaffen hos gamlingene ;) 

AnonymBruker
Skrevet

For første gang siden jeg var lita blir det ikke bunad. Jeg får finne meg en komfortabel kjole og ullkofte og vinterjakke, slik at jeg kan stå på verandaen i snøfokken og vinke til skolekorpset som visstnok skal komme forbi her... Gleder meg til å ikke stryke bunadsskjorter for hele familien, men litt vemodig blir det også. 😞

Anonymkode: e6aa6...9d0

AnonymBruker
Skrevet

veldig casual! Skal vera heime med noen få av mine nærmeste ( mellom 3 og 5 stk) og vi skal kjøre avslappa stil. Har ikkje energi eller lyst til noe voldsomt i år. 

Anonymkode: 36e21...ca0

• Liker 1
Skrevet

Tipper det blir en penbukse og bluse med ulljakke som tilbehør. Bunad utgår i år også med en ettåring som er høyt og lavt samt at vi skal være hjemme, grilling hos foreldra mine krever ikke stivpynting.

AnonymBruker
Skrevet

Vi ska være hjemme på 17 mai i år. Vi kommer til å grille og spise kake og kose oss vi 6 :) Bunaden skal henge i skapet i år. Men neste år,da skal bunaden på. Gleder meg til det :)  ts

Anonymkode: 925f3...673

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Skal ikke noe spesielt, så blir bare jeans og en genser, eventuelt joggebukse. 

Skrevet

Her blir det jobbuniform i år. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker et skjørt med en litt pen topp. Bunaden passer nok ikke, siden forsøket på å gå ned babykiloene stanset i midten av mars. 

Midt på dagen skal vi ta oss en tur for å se på korps og veteranbil-tog, så da blir det sikkert ullstrømpebukse og boblejakke.

Anonymkode: b5ce0...014

AnonymBruker
Skrevet

Bunad. Vi skal til byen og spise is, vi skal ut å spise lunsj og på ettermiddagen samles det 15 stk hos mine foreldre til grilling.

Anonymkode: 71fcb...2d9

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Marineblå blondekjole, hvit cardigan og konjakkfargede skinnpumps. Vi skal på en liten middagssamling hos familie. 

Anonymkode: de580...95a

Høres kjempe fint ut! 

Skrevet
24 minutter siden, cleangal skrev:

Her blir det jobbuniform i år. 

Så bra 😊 trenger sånne. Med mindre det er korps uniform... Hater korps. Neida 😜

AnonymBruker
Skrevet

Her blir det ingen stas på dagen. Det blir det aldri. Tar på meg deg jeg føler for, og kler meg etter været, akkurat som alle andre dager.

Anonymkode: 05f7a...c27

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...