AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #1 Skrevet 14. mai 2020 Vil jobbe innen dette feltet. Har i tillegg mange års arbeidserfaring så vil starte med opp til 10 års ansiennitet når jeg er ferdig studert. - vil ikke bli sykepleier eller psykolog. grunnen er det somatiske på sykepleien og at det blir for tørt med psykologi-utdanningen (og for lenge). Hvilken utdanning bør jeg velge for å få muligheter innen dette? Anonymkode: 0afa0...124
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #4 Skrevet 14. mai 2020 Må du ta utdanning for det da? Kan du ikke bare begynne med rusmidler? Når du er blitt avhengig så kan du jobbe med deg selv. Anonymkode: 7c2ef...305
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #5 Skrevet 14. mai 2020 Mange valgalternativer her. Det er vanlig med både barnevernspedagoger, vernepleiere, sykepleiere og sosionomer innenfor rus og psykisk helse. Jeg ville valgt den retningen som også gir gode muligheter til å jobbe med andre interessefelt, noe alle disse retningene forsåvidt gir. Anonymkode: 861a9...e55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå