Gå til innhold

Menn, hva skal til med dama for å bli knullevenner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må dere like utseende/kroppen hennes for å tenne på henne? Eller har det ingen betydning hvordan hun ser ut? Fordel at du liker henne litt som person også, som ei du kunne vært sammen med? 
Hvis en mann har villet hatt sex med meg flere ganger, betyr det at han liker sexen? 
Han blir fort kåt når vi treffest. Så noe må det jo være. Han sa han likte meg. Og ville knulle igjen. Det er kun for sex. Noe vi begge vil. 
Men merker det kan oppstå tilknytning/følelser og avhengihet med slik kontakt. Tips? Vi har hatt kontakt i 1 år. 
Gjør sex at det kan oppstå følelser? Han kysser meg alltid etter treff og vi snakker alltid sammen etterpå. Veldig naturlig. Har også ofte kontakt på snapchat. Men er nok lurt å kutte kontakt og bare ha sex når behov? 

Anonymkode: f51c0...8ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke feit og ikke deformert så er jeg fornøyd.

Anonymkode: 8d7b5...2b6

• Liker 2
Skrevet

Jeg må like henne. Synes det er ei flott dame. Kansje har hun alt jeg trenger, men mangler det siste steget for et varig forhold. 

Hun bør også være krystallklar på at hun ønsker et slikt forhold. Ellers blir det ikke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Personlighet og kjemi er viktigst uansett om FWB eller forhold for min del.

Anonymkode: 179e4...355

AnonymBruker
Skrevet

Hun må ville ha sex med meg, det er egentlig det eneste kravet.

For forhold er jeg mer kresen, og tar ikke til takke

Anonymkode: b4873...6cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må være litt tiltrukket, men det kommer an på hvor desperat jeg er 

Anonymkode: f13e9...22a

• Liker 1
Skrevet

Seksuell kjemi.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, draug 75 skrev:

Seksuell kjemi.

Hva mener du med det? At du blir kåt på hun? 

Anonymkode: f51c0...8ee

AnonymBruker
Skrevet

Men vil du ha en ff som ikke liker utseende eller kroppen din da? Mine ff'er har forgudet min kropp, spesielt han jeg har som ff nå. Han komplimenterer kroppen min hele tiden. Jeg er nok ikke den typen han ville ha gått for utseendemessig i et forhold, men han synes jeg er veldig tiltrekkende. Jeg ville ærlig talt ikke ha hatt en slik type relasjon med noen som hadde tenkt at jeg var "meh", og desperate menn styrer jeg langt unna. Litt av poenget er jo at begge skal ha det bra, og det å føle seg sexy og at man blir lengtet etter er litt av det som gjør det enda bedre. 

Hvis du merker at det kan oppstå følelser er det nok lurt å skygge banen, hvis ikke ender du nok opp såret. Men sex trenger ikke nødvendigvis å bety følelser, og mye kontakt trenger heller ikke å lede til det. Jeg snakker med min ff hver dag, men det er jo om snuskete ting eller å avtale treff som regel. 

Anonymkode: 72d7a...06f

• Liker 1
Skrevet

At hun har mus sikkert. Da kommer du langt 

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Bente1234 skrev:

Ja, hvis hun har katt er det hvertfall helt uaktuelt. 

Anonymkode: 179e4...355

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, Bente1234 said:

Er det nok med denne masken hvis man ikke har det ...?

musse-pigg-mask-1.jpg

Anonymkode: 6d2aa...afc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...