Gå til innhold

Hvordan tilfredsstille eldre damer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere damer over 50. Hvordan liker dere og bli tilfredsstilt sexuelt? Fra forspill og videre. Kyssing av kropp og brystvorter,  videre til magen, innsiden av lårene og so slikking  av musa ? Liker dere langt forspill med kos og fingring? Takker for seriøse svar.

Anonymkode: 6fe60...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Regel nr 1 er å ikke kalle en dame på 50 for "eldre dame". Finn på noe annet. "modne damer" f.eks 

Anonymkode: a5898...d94

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvem jeg har sex med, gjør jeg det aller beste jeg kan for at hun vil komme tilbake, det er huskeregel nr 1🙄

Forøvrig er det ikke så stor forskjell på ei på 30 vs 60 år, jo modnere de blir jo mere takknemmelig er de, og de vil som regel ha mye kos både før og etter... Og du må aldri kalle ei dame for gammel, det er huskeregel nr 2😉

Når det kommer til sex, har jeg mange ganger blitt overrasket, damer litt opp i alder er litt som ulv i fåreklær... behandler du dem ekstra godt, kan noen være som et godstog med 40 vogner uten brems... de er nesten ustoppelig😍

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere damer over 50. Hvordan liker dere og bli tilfredsstilt sexuelt? Fra forspill og videre. Kyssing av kropp og brystvorter,  videre til magen, innsiden av lårene og so slikking  av musa ? Liker dere langt forspill med kos og fingring? Takker for seriøse svar.

Anonymkode: 6fe60...95d

Til opplysning: Alle damer er forskjellige og liker forskjellige ting, helt uavhengig av alder. Mine lyster og behov er akkurat de samme nå, som da jeg var 20 (er over 50 nå). Du er kanskje veldig ung, som tror at sex er kun for de unge, og at mer voksne folk plutselig får spesielle behov etter en viss alder.

Anonymkode: f17c3...f75

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så umodent! Er da ikke noe forskjell på 20 og 50. Samme preferanser. Hvor gammel er du? Gutt på 18?

Anonymkode: 42a8a...c90

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vartes opp med portvin, svisker og kamferdrops. lykke til

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kvinner over 40 har hatt myyyye sex og forventer mer enn 20 åringer. Mens preferansene er ulike. For min del hadde jeg kjeeeeedet meg med det du beskriver som «fremgangsmåte». Når jeg tenner på en mann, og vil kliner, blir jeg kåt og klar av at han «manhandler» meg, er aggressiv på en mandig måte og holder meg fast, løfter meg, for eks holder meg i håret og biter meg i nakken, presser meg oppetter veggen, presser kuken sin inntil meg, eller kommanderer meg ned på kne og erter meg med å holde kuken sin mot ansiktet mitt/munnen min uten å la meg få den i munnen.

kyss nedover magen og innsiden av lårene gjør veeeldig lite for meg og kan kanskje fungere som en «vekker» mot rundt nr to eller tre, eller etter søvn.. 

k43

Anonymkode: c919a...c36

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ææææ eldre damer er ikke 50 år! Hvor gammel er du? 19?

Anonymkode: 9d67e...377

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner over 40 har hatt myyyye sex og forventer mer enn 20 åringer. Mens preferansene er ulike. For min del hadde jeg kjeeeeedet meg med det du beskriver som «fremgangsmåte». Når jeg tenner på en mann, og vil kliner, blir jeg kåt og klar av at han «manhandler» meg, er aggressiv på en mandig måte og holder meg fast, løfter meg, for eks holder meg i håret og biter meg i nakken, presser meg oppetter veggen, presser kuken sin inntil meg, eller kommanderer meg ned på kne og erter meg med å holde kuken sin mot ansiktet mitt/munnen min uten å la meg få den i munnen.

kyss nedover magen og innsiden av lårene gjør veeeldig lite for meg og kan kanskje fungere som en «vekker» mot rundt nr to eller tre, eller etter søvn..

Mammamia for en perle❤️... der ser du hva du har i vente gutt hvis du treffer en slik kvinne, da kan du ikke bare stikke av når du har fått utløsning etter 10 sekunder... Takk for lånet av teksten og takk for at du finnes, selv har jeg fått litt problem etter to runder, jeg blir så fort døsig etter kraftige orgasmer. Men jeg kommer meg etter en pitte liten cowboystrekk og latt ballene fått tørke seg litt😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

k43

Jøss finnes det damer som har hatt mye sex? Nå ble jeg imponert over at det finnes damer som faktisk ønsker sex og ikke bare sier de gjør det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Skiftenøkkel skrev:

Min humor 😂

Anonymkode: 1308f...415

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Jøss finnes det damer som har hatt mye sex? Nå ble jeg imponert over at det finnes damer som faktisk ønsker sex og ikke bare sier de gjør det. 

Ja tenk, det gjør det. Men vi hater sutrekopper. Derfor blir det nok lite på deg... 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja tenk, det gjør det. Men vi hater sutrekopper. Derfor blir det nok lite på deg... 

Lite på meg kommer av at jeg leter etter ei jeg kan være sammen med OG ha sex. Dette er en dårlig kombo til mange damer selv om de ikke gir inntrykk av det i datingfasen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Skiftenøkkel skrev:

:fnise: Dagens! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Lite på meg kommer av at jeg leter etter ei jeg kan være sammen med OG ha sex. Dette er en dårlig kombo til mange damer selv om de ikke gir inntrykk av det i datingfasen.

Hvor er det du finner de kjerringene? Mitt og mine venninners mål er faktisk menn vi kan være sammen med og ha sex med, et forhold. 

Anonymkode: bc656...afd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er det du finner de kjerringene? Mitt og mine venninners mål er faktisk menn vi kan være sammen med og ha sex med, et forhold. 

Jeg vet ikke over alt tenker jeg. 

Målet deres er pent hjem, hytte, fin bil, "pene" barn, forutsigbarhet altså en perfekt fasade. Sex er ikke så viktig. Det hører bare ungdommen til det. 

Jo da finner da dem som vil ha sex også, men de ønsker et mere flyktig liv gjerne med muligheter for flere menn samtidig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg vet ikke over alt tenker jeg. 

Målet deres er pent hjem, hytte, fin bil, "pene" barn, forutsigbarhet altså en perfekt fasade. Sex er ikke så viktig. Det hører bare ungdommen til det. 

Jo da finner da dem som vil ha sex også, men de ønsker et mere flyktig liv gjerne med muligheter for flere menn samtidig. 

Wow du er uheldig... dette er søriøst ikke normen her jeg bor. Heldigvis...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Wow du er uheldig... dette er søriøst ikke normen her jeg bor. Heldigvis...

Nei, Hr. Aktiv er ikke uheldig. Det han skriver er normen på generelt grunnlag.

Det er du som er heldig.

Anonymkode: c104a...4fb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk. For en diskusjon.

Jeg er 52 år gammel og har sex to-tre ganger i uken sammen med mannen min som er 53, og som har vært sammen med meg siden vi var 18-19 år. Det er ca 35 år. Vi har vel hatt sex 5-6000 ganger i løpet av denne tiden, hvis vi regner litt omtrentlig.

Det du beskriver, TS, er noe veldig vanlig, helt alminnelig og egentlig den klassiske oppskriften på å skulle ligge sammen. Jeg liker det sånn, temmelig ofte.

Men så kommer alle de gangene hvor jeg også vil ha det annerledes, f.eks. fordi jeg våkner, kunne tenke meg en orgasme, men vil opp og i gang med dagen. Så da er det topp å bare rulle rundt, trenge inn umiddelbart, knulle tre-fire minutter, fiske frem vibratoren fra nattbordskuffen, og så komme raskt og deilig mens han lar det gå. Og så inn på badet, noen få minutter etter at alt startet.

Dette er fordelen med å ha det kjent, kjært og stabilt - at det ikke trenger å være så fordømt prestasjonsrettet eller avansert. Og så smile fornøyd når kaffetrakteren putrer litt senere.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildur70
4 timer siden, Skiftenøkkel skrev:

Og ikke glem mariekjeks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...