AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #1 Skrevet 14. mai 2020 så jeg er fortsatt teknisk sett "jomfru", og jeg og typen min har vært sammen en stund nå, og jeg har lyst til å miste jomfrudommen min til han. Han blir alltid veldig fort kåt og hard, men med engang vi skal prøve å ha "onklig" sex blir penisen hans slapp med engang den skal inn. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Kan det være at han har prestasjonsangst? han har ingen problemer med å bli hard, men blir slapp rett før penisen skal inn liksom. Har dere noen tips til hva man kan gjøre? har lyst til å miste jomfrudommen min til han :// Anonymkode: 1eb1f...dd0
Jentadi Skrevet 14. mai 2020 #2 Skrevet 14. mai 2020 Det er nok prestasjonsangst. Gi han tid, og ikke stress han. Han stresser mer enn nok på egen hånd, vil jeg tro. 4
sara2699 Skrevet 14. mai 2020 #3 Skrevet 14. mai 2020 Tror han bare har prestasjonsangst! Men pass på at du ikke får han til å føle seg dårlig om dette! ikke virk forustrert, for han tenker på det allerede selv 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #4 Skrevet 14. mai 2020 Dere må snakke sammen. Snakke om hva forventningene er. Anonymkode: 8ee3b...8d8
Gjest Skrevet 15. mai 2020 #5 Skrevet 15. mai 2020 Tråden er ryddet for anbefalninger av medisiner. Anki, mod
Bamseklemmer Skrevet 15. mai 2020 #6 Skrevet 15. mai 2020 Be han legge den inntil kanten, så kysser dere heftig og krafs han i nakke og rygg, la ting skje naturlig uten så mye fokus... det funket iallefall på oss🤗
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #7 Skrevet 15. mai 2020 7 timer siden, Anki skrev: Tråden er ryddet for anbefalninger av medisiner. Anki, mod Dette er jo en tabbe moderator! For de er jo slik at noen typer potensmidler løser dette veldig greit. De er foreskrevet av lege på resept, og det hjelper faktisk noe enormt for å komme over akkurat dette i et nytt forhold. Skal ikke nevne noe merke, det finner man selv med å google litt. Men det er faktisk ekstremt effektivt og helt ufarlig om man er frisk ellers. Det avgjør en lege som foreskriver akkurat dette. Anonymkode: 688ed...4a0
Påkrevd Skrevet 15. mai 2020 #8 Skrevet 15. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo en tabbe moderator! For de er jo slik at noen typer potensmidler løser dette veldig greit. De er foreskrevet av lege på resept, og det hjelper faktisk noe enormt for å komme over akkurat dette i et nytt forhold. Skal ikke nevne noe merke, det finner man selv med å google litt. Men det er faktisk ekstremt effektivt og helt ufarlig om man er frisk ellers. Det avgjør en lege som foreskriver akkurat dette. Anonymkode: 688ed...4a0 Nå så jeg ikke innlegget som ble fjernet, men hvis det dreier seg om reseptbelagte medikamenter, bør oppfordringen være en tur til legen, og ikke selve medisinen. Det er legen som avgjør om personen er helsemessig skikket til å medisineres. Potensproblemer hos unge mennesker kan i veldig stor grad behandles uten bruk av kjemiske preparater. Synes det er en veldig grei regel at helseproblemer (eller rettere sagt behandling av disse) ikke bør diskuteres på et åpent forum av rørleggere, barnehagepedagoger, gartnere og frisører. Virker ikke pikken, går man til doktor’n👍
Gjest Skrevet 15. mai 2020 #9 Skrevet 15. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo en tabbe moderator! For de er jo slik at noen typer potensmidler løser dette veldig greit. De er foreskrevet av lege på resept, og det hjelper faktisk noe enormt for å komme over akkurat dette i et nytt forhold. Skal ikke nevne noe merke, det finner man selv med å google litt. Men det er faktisk ekstremt effektivt og helt ufarlig om man er frisk ellers. Det avgjør en lege som foreskriver akkurat dette. Anonymkode: 688ed...4a0 Minner om reglene våre som sier dette ikke er lov å poste: Sitat * Helseskadelig råd og anbefalinger. Dette omfatter blant annet tips om medisinbruk, diskusjon rundt dosering av medisiner og kosttilskudd, vaksinemotstand, fraråding av legebehandling, lavt matinntak eller store mengder trening uten tilstrekkelig matinntak. Se nærmere detaljer i retningslinjene for rommene Kropp og helse og Kosthold og livsstil. Dette gjelder også medikamenter som er reseptfrie og kan kjøpes fritt på apotek som nevnte medisin kan. Anki, mod
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #10 Skrevet 15. mai 2020 Høres nesten ut som x’n min du beskriver der. Han klarte aldri å fullføre et samleie. Ble slapp etter 2-3 jokk, selv med potensmidler. Jeg dumpa han etter nesten 3 år. Gidda ikke å være i et forhold uten samleie. Var bare når jeg red han at samleie ble vellykket Anonymkode: 85ed2...23d
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #11 Skrevet 16. mai 2020 På 14.5.2020 den 4.33, AnonymBruker skrev: med engang vi skal prøve å ha "onklig" sex blir penisen hans slapp Anonymkode: 1eb1f...dd0 Det kan jo være at han ikke tenner på onkel-niese rollespill. Prøv vanlig "ordentlig" sex i stedet? Uten rare incest-fetisher. Anonymkode: 10a2c...dac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå