Gå til innhold

Kvinne, hva hadde du sagt om mannen gjorde dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere har lagt dere, du ligget på siden og leser. Mannen begynner å stryke forsiktig på deg før han er rask med å ta av deg trusen. Du er glad han tar initativ til sex og hjelper til med å få den av. 
Så... skjer det ingenting! Mannen tar på seg selv, gjør seg klar og så.. prøver han å få den inn i deg! 
men.. der var det jo knusk tørt. Så hva gjør han så? Jo, uten å si eller gjøre noe med deg, tar han frem glidemiddel og plutselig er han inn i deg!

?! 

Hva hadde du sagt? Eller gjort?

Anonymkode: ea3a9...db9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg kan ikkje sei kva kjensler det er meininga at du skal sitte att med, men eg personleg ville følt meg noko «brukt». Sex mellom to personar skal gjerne involvere begge partar, og eg synes ikkje det er noko kult å ikkje få ta aktiv del i det sjølv. 

Eg ville ha tatt det opp med han og spurt kvifor det vart gjort på den måten. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tenkt at han var egoistisk og hadde avvist forsøket på penetrering før han gjorde en bedre innsats med meg.

Anonymkode: f0e9d...f89

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så rart. Tror ikke jeg hadde latt han gjøre sånt. Enten er han egoistisk eller så er han uerfaren. Kanskje han trodde det var turn-on...? Eller så har du ikke gitt han nok sex i det siste og han var sur. 

Anonymkode: 7467c...7a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er forresten kanskje litt vanskelig å si eller gjøre noe i en slik situasjon fordi det er så rart og kleint. Jeg hadde sikkert prøvd å glemme det hele. Hvis det skulle skje igjen så hadde jeg nok sagt at hallo, dette funker ikke for meg!

Anonymkode: 7467c...7a0

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde sagt at «det er fint med glidemiddel, men kanskje vi kan ha litt mer forspill først?». Hadde han ikke tatt hintet hadde jeg nok pent forklart at det ikke er fristende å ha sex når jeg ikke er kåt, og avvist sexen.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Sagt at dette vil jeg ikke. Glidemiddel hjelper jo, men for meg er penetrering smertefullt uten oppvarming. Og hvis han ikke hadde brydd seg om at det var smertefull for meg hadde han ikke vært mannen min så lenge...

Anonymkode: 3d8f0...6ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker litt spontan sex og at han plutselig tar for seg, men det kan gjøres på en litt bedre måte enn at han står der og runker seg selv klar imens jeg ligger der og venter som en dukke. Han klarer fint å fingre, kysse eller slikke litt samtidig. Jeg blir veldig kjapt våt og kan fint gå rett på av f.eks bare av kyssing. Blir likevel ikke særlig våt og interessert av å ligge der og se på han som kom brått bort for 5 sek siden uten noe som helst seksuell berøring, og som nå skal stå der i 2 min og runke over meg. 

Anonymkode: 9251b...3ef

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nytt sexen.

Anonymkode: c635f...f30

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han hadde blitt kasta ut av rommet! 

Anonymkode: 43baf...08b

AnonymBruker
Skrevet

Vi begynner alltid sex med at han kysser meg. Lenge. Før vi er ferdige med det er jeg våt som en sjø. 

Hadde ledd høyt om han bare prøvde å stikke den inn tørt. Hadde nok trodd han var syk 😆

Anonymkode: 170f6...db9

Skrevet

Veldig rar måte å få sex på. Ville sagt ifra at forspill og slike ting skal komme først

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke glidemiddel, trenger ikke glidemiddel dersom man bruker et par minutter på forspill, og ville rett og slett tenkt at vedkommende var veldig uerfaren eller skikkelig kjip, men da ville han nok ikke vært i sengen min heller. Dersom det mot formodning skulle skje, ville jeg trukket meg unna og sagt at jeg ikke ønsker å ha sex på den måten, at det er ubehagelig å bli brukt som tømmestasjon og at både runking og suging er bedre alternativer i en sånn situasjon. Så ville jeg sagt god natt og fortsatt med boken min!

Anonymkode: 49a56...649

Gjest Tranma
Skrevet

Jeg hadde blitt sprengkåt og glad, men jeg liker sånne tilfeller 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville likt dette som variasjon, men om det var ofte hadde jeg nok tipset om at naturlig glidemiddel ville kommet med forspill. Og om runkingen hadde vart lenge, hadde jeg tatt hånden hans bort på fitta mi.

Anonymkode: 11830...840

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde digget det!

Som variasjon da altså, ikke om det var normalen.

Man må ikke ha masse forspill først hver gang, det er noen litt rått med å bare "bruke" hverandre iblant, eller gå inn tørt. 

Anonymkode: 8ce2c...6cb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Liker, men sover uten truse så han kaster meg bar EPP rygg av og til, tennende

Anonymkode: 387d3...0ee

AnonymBruker
Skrevet

Hadde følt dette som et stort overtramp! 
ikke greit i d heletatt! 
synes du skal snakke m ham om d. 

Vi er alle ulike og tenner på ulike ting, men det at du stiller spørsmålet her inne indikerer vel at du føler deg som et sted han bare kan tømme seg... 

Dette var ikke greit!! 

Anonymkode: 7d206...15c

Skrevet

Dette skjer rett som det er, eller nesten da for han er jo klar. Hadde jeg ikke likt det, hadde han visst det og ikke gjort det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...