AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #1 Skrevet 13. mai 2020 Russen driver å spiller høy musikk fra bussen utenfor der vi bor nå. Er det rart folk misliker russen?! Anonymkode: 7a98a...b59 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #2 Skrevet 14. mai 2020 Shut up! La de få lov å spille litt musikk, det er det eneste de kan gjøre i russetiden. Det har jo ikke vært noe russetid i hele tatt for årets russ pga Corona Anonymkode: 5dac3...d2c 24
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #3 Skrevet 14. mai 2020 Russefeiringen er så patetisk, og den blir bare verre med årene hilsen en patetisk russ 2007 Anonymkode: cc741...cf2 6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #4 Skrevet 14. mai 2020 La nå ungene være unger og ha denne feiringen. Er det rart de synes gamle er grinebitere som klager og klager? Anonymkode: 273de...7fb 9
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #5 Skrevet 14. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: La nå ungene være unger og ha denne feiringen. Er det rart de synes gamle er grinebitere som klager og klager? Anonymkode: 273de...7fb Jeg er småbarnsmor, hater russen, vært russ selv, for en dritttid, hurra for voldtrkter, drikkepress og narkohtika og hærverk Anonymkode: cc741...cf2 8
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #6 Skrevet 14. mai 2020 Russen er plagsom ja. Den dritten burde vært avskaffet for flere tiår siden. Anonymkode: 439c5...3be 8
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #7 Skrevet 14. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er det "merkelig" at folk klager, når russen oppfører seg som en patetisk gjeng med drittunger? Det er jo det jeg sier - de ER drittunger. Og det er helt greit. Det er ingen hast med å bli noe annet, de kan få lov til å være drittunger - fordi de har det veldig godt med det. Voksenlivet kommer tidsnok, massevis av tid ti å være miserabel og sytete da 😄 Anonymkode: 273de...7fb 6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #8 Skrevet 14. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: La nå ungene være unger og ha denne feiringen. Er det rart de synes gamle er grinebitere som klager og klager? Anonymkode: 273de...7fb Synes du det er normalt at de parkerer en buss noen få meter fra der du bor og spiller sabla høy musikk klokken 01.00 på natten? Håper de tar runden sin til deg da. russetiden burde væet avskaffet. Alt med det synes jeg selv er drit. Voldtekter, fæle russeknutene som går massse på det seksuelle, drikke press, buss press, hærverk osv osv. Når man har russedrakta på seg skal man brått «få lov» til å gjøre hva man vil. Kanskje jeg også skulle gått og kjørt bilen rundt i nabolaga med stor høyttaler bakpå og spille musikk for naboene natten lang? Hva hadde du sagt da? er forresten ikke gammel heller. Er 25 år og har heller aldri vært russ da jeg synes det er så idiotisk. Folk har jobb tidlig på morran noe jeg hadde. Ikke morsomt å få natttsøvnen ødelagt til langt utpå natta! Nå ble det sånn at politiet etter hvert kom og de måtte dra... herregud. Anonymkode: 7a98a...b59 6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #9 Skrevet 14. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Shut up! La de få lov å spille litt musikk, det er det eneste de kan gjøre i russetiden. Det har jo ikke vært noe russetid i hele tatt for årets russ pga Corona Anonymkode: 5dac3...d2c Får håpe de kommer til deg og spiller musikk til langt på natt da. Skikkelig svære høyttalere med bass og ræva musikk. Eller du har kanskje ikke jobb du Anonymkode: 7a98a...b59 5
Imperfectionibus Skrevet 14. mai 2020 #10 Skrevet 14. mai 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Russen driver å spiller høy musikk fra bussen utenfor der vi bor nå. Er det rart folk misliker russen?! Anonymkode: 7a98a...b59 Stfu Bodde i sentrum rett ved et pop russe treff utested og nøt det, de må få pokker få ta seg ut litt uten at vi gamle skal bli grinebitere av den grunn 1
Imperfectionibus Skrevet 14. mai 2020 #11 Skrevet 14. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes du det er normalt at de parkerer en buss noen få meter fra der du bor og spiller sabla høy musikk klokken 01.00 på natten? Håper de tar runden sin til deg da. russetiden burde væet avskaffet. Alt med det synes jeg selv er drit. Voldtekter, fæle russeknutene som går massse på det seksuelle, drikke press, buss press, hærverk osv osv. Når man har russedrakta på seg skal man brått «få lov» til å gjøre hva man vil. Kanskje jeg også skulle gått og kjørt bilen rundt i nabolaga med stor høyttaler bakpå og spille musikk for naboene natten lang? Hva hadde du sagt da? er forresten ikke gammel heller. Er 25 år og har heller aldri vært russ da jeg synes det er så idiotisk. Folk har jobb tidlig på morran noe jeg hadde. Ikke morsomt å få natttsøvnen ødelagt til langt utpå natta! Nå ble det sånn at politiet etter hvert kom og de måtte dra... herregud. Anonymkode: 7a98a...b59 De kan komme her 😀 Og jeg som heller ikke har vært russ syns det er topp med russen 1
Nnilm Skrevet 14. mai 2020 #12 Skrevet 14. mai 2020 La de nå spille, her spilles det også, men det er ikke hver kveld og ikke snakk om mange ukene. Jeg har vært russ selv og har bare gode minner, minner jeg ikke ville vært foruten. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #13 Skrevet 14. mai 2020 25 minutter siden, Imperfectionibus skrev: De kan komme her 😀 Og jeg som heller ikke har vært russ syns det er topp med russen Tror ikke naboene dine ville satt pris på det. Ikke alle er så tette i nøtta som deg. Anonymkode: 7a98a...b59
Imperfectionibus Skrevet 14. mai 2020 #14 Skrevet 14. mai 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke naboene dine ville satt pris på det. Ikke alle er så tette i nøtta som deg. Anonymkode: 7a98a...b59 Tett i nøtta faktisk, fint sagt av en imbesil. Naboene mine ville nok taklet det fint siden det ikke er uvanlig at slikt skjer her. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #15 Skrevet 14. mai 2020 Bli med på festen Anonymkode: 20438...8da 2
MiominMio Skrevet 14. mai 2020 #16 Skrevet 14. mai 2020 Høres ille ut å hate russen - er de så fæle bare fordi de spiller høy musikk. Særlig 2020 kullet har måtte ofre mye av feiringa - snart er det slutt. Tenker la dem kose seg. Og om du lurer - har selv en russebuss som står parkert ca. 100 meter fra huset her og vi hører dem godt , men tenker at det er en kort periode i livet - de skal videre. Opplever at de har tatt godt hensyn her i byen hvor jeg bor. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #17 Skrevet 14. mai 2020 4 minutter siden, MiominMio skrev: Høres ille ut å hate russen - er de så fæle bare fordi de spiller høy musikk. Særlig 2020 kullet har måtte ofre mye av feiringa - snart er det slutt. Tenker la dem kose seg. Og om du lurer - har selv en russebuss som står parkert ca. 100 meter fra huset her og vi hører dem godt , men tenker at det er en kort periode i livet - de skal videre. Opplever at de har tatt godt hensyn her i byen hvor jeg bor. Eh har du tenkt på hva annet russen driver med? 🙄 sett deg faktisk inn i det... se på åsted Norge også for den saks skyld. Hvor mange er det som ikke blir nesten halvt slått ihjel... og voldtatt for den saks skyld av russen? det er mange grunner Til å hate russen og russe feiringen... at de spiller høy musikk foran huset mitt midt på natten er en av de! Dere er fader meg trangsynte folk. Anonymkode: 7a98a...b59 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #18 Skrevet 14. mai 2020 35 minutter siden, Imperfectionibus skrev: Tett i nøtta faktisk, fint sagt av en imbesil. Naboene mine ville nok taklet det fint siden det ikke er uvanlig at slikt skjer her. Du er jo så trangsynt haha! Eh har du tenkt på hva annet russen driver med? 🙄 sett deg faktisk inn i det... se på åsted Norge også for den saks skyld. Hvor mange er det som ikke blir nesten halvt slått ihjel... og voldtatt for den saks skyld av russen? det er mange grunner Til å hate russen og russe feiringen... at de spiller høy musikk foran huset mitt midt på natten er en av de! Dere er fader meg trangsynte folk. kan jeg også komme å stå med bilen min foran huset ditt og spille høyrisikk hver natt? Eller det bare tilegnet russen? 😁 Anonymkode: 7a98a...b59
MiominMio Skrevet 14. mai 2020 #19 Skrevet 14. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eh har du tenkt på hva annet russen driver med? 🙄 sett deg faktisk inn i det... se på åsted Norge også for den saks skyld. Hvor mange er det som ikke blir nesten halvt slått ihjel... og voldtatt for den saks skyld av russen? det er mange grunner Til å hate russen og russe feiringen... at de spiller høy musikk foran huset mitt midt på natten er en av de! Dere er fader meg trangsynte folk. Anonymkode: 7a98a...b59 Takes one to know one (trangsynt mener jeg) Herregud det er da ikke bare russen som står for mye, men det jeg vil frem til er at man skal ikke greie alle under en kam. Du virker ganske bestemt på å mislike dem uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #20 Skrevet 14. mai 2020 3 minutter siden, MiominMio skrev: Takes one to know one (trangsynt mener jeg) Herregud det er da ikke bare russen som står for mye, men det jeg vil frem til er at man skal ikke greie alle under en kam. Du virker ganske bestemt på å mislike dem uansett. Flott man ikke kan komme med mot argumenter da... haha russen gjør ikke noe positivt enn å bare fylle og røre rundt. Russen var annerledes før i tiden, nå er det bare ræl. Anonymkode: 7a98a...b59 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå