Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fått høre fra noen på UIO bla at det vil bli nettundervisning fra høsten av og,  noen få enkelte vil få vanlig undervisning. Hva tenker dere om det?

Anonymkode: 64a09...0ca

Videoannonse
Annonse
Gjest Fjeud
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fått høre fra noen på UIO bla at det vil bli nettundervisning fra høsten av og,  noen få enkelte vil få vanlig undervisning. Hva tenker dere om det?

At overskriften din er direkte misvisende for hva som er blitt uttalt.

uio forbereder til nettundervisning der det ellers hadde vært mange samlede, men anser det som sannsynlig at de vil kunne ha seminar etc på skolen. 

hvordan det blir til høsten avhenger 100% av smittespredning.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Fjeud skrev:

At overskriften din er direkte misvisende for hva som er blitt uttalt.

uio forbereder til nettundervisning der det ellers hadde vært mange samlede, men anser det som sannsynlig at de vil kunne ha seminar etc på skolen. 

hvordan det blir til høsten avhenger 100% av smittespredning.

Hvor har du lest, uio forbereder til nettundervisning der det ellers hadde vært mange samlede, men anser det som sannsynlig at de vil kunne ha seminar etc på skolen. ?

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er bra, gir mulighet for folk som ønsker å studere og slippe å flytte.

Anonymkode: 9fcdc...b8a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er bra, gir mulighet for folk som ønsker å studere og slippe å flytte.

Anonymkode: 9fcdc...b8a

Joa, men da blir folk isolerte og deprimerte.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gjør de det med praksis som skal være på sykehjem/på steder med folk i risikogruppen tro? Og hva gjør man dersom man selv er student og i risikogruppen, og skal ha praksis?

Anonymkode: 7807a...d42

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på vi som studerer til lektor, vil det bli praksis denne høsten? Hadde passet meg veldig bra om det ikke ble det i grunn, pga personlig logistikk.

Anonymkode: f12c1...d5d

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har mer info? Blir det nettundervisning hele neste år og?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke med uio, men ved ntnu har de sagt at det er misvisende at det ikke blir oppmøte. F.eks på lektor er det mange ting de kan gjennomføre likevel, som praksis, lab og gruppeoppgaver. På ntnu er mye av arbeidet gruppebasert, på så og si alle linjer. Så det blir fortsatt mulig å møte opp til mye, bare ikke forelesninger i stappfulle saler. 

Anonymkode: 6661e...d29

AnonymBruker
Skrevet

uio starter høstsemesteret på nett, har jeg fått beskjed om. men vet ikke om hele senesteret blir nettbasert.

Anonymkode: 5424e...97e

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

uio starter høstsemesteret på nett, har jeg fått beskjed om. men vet ikke om hele senesteret blir nettbasert.

Er det vits å flytte til byen man skal studere da? Om man ikke får sosialisert seg på skolen, ikke blir d fadderuka heller.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det vits å flytte til byen man skal studere da? Om man ikke får sosialisert seg på skolen, ikke blir d fadderuka heller.

jeg sa opp hybelen fordi jeg har leilighet på hjemstedet mitt, så vil ikke betale for juli-aug-sept(evt lengre). jeg tar alt digitalt denne høsten, og prøver å finne noe rimelig til neste semester(mitt siste). synes det er kjipt for oss som har dyr leie. jeg flyttet jo kun pga studie😏

AnonymBruker
Skrevet

Kan se for meg at exphil og liknende store emner på UiO blir nettbasert til høsten. 

Anonymkode: 748ef...2a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må vente og se hvordan opplegget blir på ditt studium. Jeg underviser på et studium med ganske små klasser, og jeg håper vi kan ha mye gruppebasert undervisning - fysisk. Med supplement på nett. Jeg underviser på førsteåret, og jeg frykter skyhøyt frafall hvis vi ikke får ha fysisk undervisning i det hele tatt. Nett erstatter ikke dette, spesielt ikke når studentene er ferske og heller ikke kjenner hverandre. 

Anonymkode: 43f30...a27

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker dette avhenger av studie også, helse vil vel være aktuelt å få åpne mens øk/ad kan ha nettundervisning.

Anonymkode: 711c7...534

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...