Pimbila Skrevet 26. juni 2005 #1 Skrevet 26. juni 2005 På lørdag skal jeg i bryllup, og for at jeg skal bli brun og lekker tenkte jeg å bruke selvbruningslotion (St. Tropez). Hvor mange ganger bør jeg smøre meg for at det skal bli en fin farge? Jeg tenkte å gjøre det på onsdag, torsdag og fredag. Er det lurt? Bør jeg ta flere dager?
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2005 #2 Skrevet 26. juni 2005 Jeg blir som oftest fint brun etter en gangs behandling med ST, får du ikke farge nok?
Pimbila Skrevet 26. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2005 En gang ble ikke nok. Jeg har bare prøvd det en gang og fikk fin farge i ansiktet, men leggene ble fortsatt spøkelsesaktige
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2005 #4 Skrevet 26. juni 2005 Hmm, hos meg ble jeg helt unaturlig brun av to ganger skum, mens sprayen gav litt lettere farge. Nå tester jeg ut den Holiday Skin-bodylotionen fra Natusan, for å vedlikeholde, og det ser ut til å funke superbra, pluss at huden blir mindre tørr enn av ST. Hva med å bare gi leggene litt ekstra behandling, eventuelt blande med bodylotion for å regulere fargen lettere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå