AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #1 Skrevet 13. mai 2020 Vi er invitert på lunsj til svigerforeldre + hele søskenflokken med barn til mannen min, så vi blir en del. Vi har en baby på 8 uker og vil helst unngå store samlinger med alle som helt sikkert vil holde og styre med baby .. Jeg hadde egentlig sett fram til en annerledes 17. mai og bare nyte den hjemme eller på skogstur. Er det innenfor at kun mannen og eldste datter drar? Anonymkode: b4c9a...997
Sokkar Skrevet 13. mai 2020 #2 Skrevet 13. mai 2020 Da tar de vel med eventuell smitte hjem? Tenker at svigerforeldre dine har gjort det riktige med å inkludere dere. Men at alle skjønner hvorfor dere ikke ønsker å komme. .... Med mindre det er slik at dere kommer til å møte alle gjestene der snart uansett, bare i mindre grupper. Da er det ikke vits å bli hjemme. 8
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #3 Skrevet 13. mai 2020 Ja, det synes jeg faktisk er ufint. Vi skal i besøk til svigers på 17. mai med vår sønn på 9 uker. Anonymkode: 9c862...dae 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #4 Skrevet 13. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi er invitert på lunsj til svigerforeldre + hele søskenflokken med barn til mannen min, så vi blir en del. Vi har en baby på 8 uker og vil helst unngå store samlinger med alle som helt sikkert vil holde og styre med baby .. Jeg hadde egentlig sett fram til en annerledes 17. mai og bare nyte den hjemme eller på skogstur. Er det innenfor at kun mannen og eldste datter drar? Anonymkode: b4c9a...997 Absolutt innafor. Jeg har en på 6 uker nå og er svært forsiktig. Vi har bare besøk på verandaen og går ikke inn til folk. Holder en meters avstand og ingen får holde baby. Mange synes vi er hysteriske, det får de bare synes. Hun kommer nok til å måtte gå igjennom viruset en gang, men mitt mål er å la henne bli så sterk som mulig først. Om det så er en måned eldre😉 Anonymkode: 592f1...56b 7
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #5 Skrevet 13. mai 2020 1 minutt siden, Sokkar skrev: Da tar de vel med eventuell smitte hjem? Tenker at svigerforeldre dine har gjort det riktige med å inkludere dere. Men at alle skjønner hvorfor dere ikke ønsker å komme. .... Med mindre det er slik at dere kommer til å møte alle gjestene der snart uansett, bare i mindre grupper. Da er det ikke vits å bli hjemme. Vi har bare møtt besteforeldre utendørs, men med de nye reglene som kom forrige uke så virker det som det er forventet at vi kommer. Anonymkode: b4c9a...997
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #6 Skrevet 13. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, det synes jeg faktisk er ufint. Vi skal i besøk til svigers på 17. mai med vår sønn på 9 uker. Anonymkode: 9c862...dae Tull og vas. At dere er villige til å utsette sønnen deres og dere selv for smitte gjør ikke bekymringene til TS ufine! Anonymkode: 5de9e...656 9
thex Skrevet 13. mai 2020 #7 Skrevet 13. mai 2020 Ditt liv, ditt valg! Og med baby er det lett å forstå! 2
Sokkar Skrevet 13. mai 2020 #8 Skrevet 13. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi har bare møtt besteforeldre utendørs, men med de nye reglene som kom forrige uke så virker det som det er forventet at vi kommer. Anonymkode: b4c9a...997 Synes det er innafor å ikke komme. Dere har lov til å ta foehandsregler selv om regjeringen nå gradvis åpner opp samfunnet igjen.. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #9 Skrevet 13. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det synes jeg faktisk er ufint. Vi skal i besøk til svigers på 17. mai med vår sønn på 9 uker. Anonymkode: 9c862...dae Ute eller inne? Jeg tenker også omvendt, at vi kan smitte de som er over 65... Anonymkode: b4c9a...997 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #10 Skrevet 13. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tull og vas. At dere er villige til å utsette sønnen deres og dere selv for smitte gjør ikke bekymringene til TS ufine! Anonymkode: 5de9e...656 Jeg synes det er ufint å takke nei og nekte hele svigerfamilien å få treffe den lille. Anonymkode: 9c862...dae 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #11 Skrevet 13. mai 2020 Altså, det virker som folk rett og slett ikke bryr seg lenger. Eller tenker at nå som det er så lite smitte så trenger vi ikke være forsiktige. Men det er jo nettopp slik atferd som klusser alt til igjen🙄 Anonymkode: 592f1...56b 5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #12 Skrevet 13. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg synes det er ufint å takke nei og nekte hele svigerfamilien å få treffe den lille. Anonymkode: 9c862...dae Spedbarn kan dø av covid-19. At svigerfamilien må vente en stund på å møte det nye familiemedlemmet er virkelig den minste bekymringen her. Anonymkode: 5de9e...656 9
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #13 Skrevet 13. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, det virker som folk rett og slett ikke bryr seg lenger. Eller tenker at nå som det er så lite smitte så trenger vi ikke være forsiktige. Men det er jo nettopp slik atferd som klusser alt til igjen🙄 Anonymkode: 592f1...56b Det har folk sagt siden påske, men ser du noen økning i smitte? Nei, tallene stuper. Anonymkode: 9c862...dae 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #14 Skrevet 13. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Spedbarn kan dø av covid-19. At svigerfamilien må vente en stund på å møte det nye familiemedlemmet er virkelig den minste bekymringen her. Anonymkode: 5de9e...656 Sjansen for det er så ekstremt lav, det er mer sannsynlig at vi krasjer på veien til besøket. Anonymkode: 9c862...dae
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #15 Skrevet 13. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Absolutt innafor. Jeg har en på 6 uker nå og er svært forsiktig. Vi har bare besøk på verandaen og går ikke inn til folk. Holder en meters avstand og ingen får holde baby. Mange synes vi er hysteriske, det får de bare synes. Hun kommer nok til å måtte gå igjennom viruset en gang, men mitt mål er å la henne bli så sterk som mulig først. Om det så er en måned eldre😉 Anonymkode: 592f1...56b sånn har vi også gjort det hittil. Men får en følelse på at de oppfatter oss som hysteriske nå. Enda de selv er i risikogruppen på grunn av alder. Mulig vi er for forsiktige, men jeg vil ikke at baby blir smittet eller at vi smitter de. Svigerforeldrene er også mye på besøk hos andre.. Ts Anonymkode: b4c9a...997 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #16 Skrevet 13. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: sånn har vi også gjort det hittil. Men får en følelse på at de oppfatter oss som hysteriske nå. Enda de selv er i risikogruppen på grunn av alder. Mulig vi er for forsiktige, men jeg vil ikke at baby blir smittet eller at vi smitter de. Svigerforeldrene er også mye på besøk hos andre.. Ts Anonymkode: b4c9a...997 Er ikke eldste datter i barnehage? Anonymkode: 9c862...dae
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #17 Skrevet 13. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er ufint å takke nei og nekte hele svigerfamilien å få treffe den lille. Anonymkode: 9c862...dae De har truffet baby en del ganger, men da har vi vært utendørs og kun dem. Nå er vi invitert til koldtbord innendørs med hele familien til mannen min. 15 stykker totalt.. Ts Anonymkode: b4c9a...997
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #18 Skrevet 13. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er ikke eldste datter i barnehage? Anonymkode: 9c862...dae Jo, men i en gruppe med tre barn. Ts Anonymkode: b4c9a...997 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #19 Skrevet 13. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: sånn har vi også gjort det hittil. Men får en følelse på at de oppfatter oss som hysteriske nå. Enda de selv er i risikogruppen på grunn av alder. Mulig vi er for forsiktige, men jeg vil ikke at baby blir smittet eller at vi smitter de. Svigerforeldrene er også mye på besøk hos andre.. Ts Anonymkode: b4c9a...997 Vi har samme problem. De er i risikogruppen flere av dem og mener at om de tør å møtes burde vi tørre også siden "det et så lite smitte nå og vi er jo ikke syke!". Vel... greit nok det, men hvorfor dette gruppepresset. Respekter hverandres valg, smitten er her fortsatt og noen ønsker å være forsiktige. Plutselig er man uheldig, og det er ikke noe en bør ta sjansen på med en liten, nydelig baby❤ Anonymkode: 592f1...56b 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #20 Skrevet 13. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De har truffet baby en del ganger, men da har vi vært utendørs og kun dem. Nå er vi invitert til koldtbord innendørs med hele familien til mannen min. 15 stykker totalt.. Ts Anonymkode: b4c9a...997 Vi skal som sagt til min svigerfamilie og blir 11 stykker til lunsj. Kunne ikke falle meg inn å bli hjemme med baby og sende far alene. Min høygravide svigerinne som skal føde når som helst kommer også. Anonymkode: 9c862...dae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå