Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har for første gang siden barndommen blitt nødt til å omgås en såkalt giftig mor. Hennes rolle er satt som den dominerende i familien.  Jeg ser at barna og mannen lider. Hvorfor ser samfunnet igjennom fingrene med kvinner som agerer totalt som diktatorer med en dæsj av Schizofreni ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å prate med henne angående hennes væremåte? Si ifra at det ikke er greit. Giftige mennesker bør man egentlig holde seg unna. Kanskje du egentlig bare skal kutte henne helt ut

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper flere og flere lytter til magefølelsen sin, og holder seg unna folk som bryter en ned! Tidligere var jeg opptatt av å være "venn" med alle. Nå nøler jeg ikke et sekund med å fjerne giftige folk fra livet mitt. Heller lage plass til folk som gir meg en god energi!

Anonymkode: 7ac3f...917

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 13.5.2020 den 22.38, AlkoMann skrev:

Jeg har for første gang siden barndommen blitt nødt til å omgås en såkalt giftig mor. Hennes rolle er satt som den dominerende i familien.  Jeg ser at barna og mannen lider. Hvorfor ser samfunnet igjennom fingrene med kvinner som agerer totalt som diktatorer med en dæsj av Schizofreni ?

Hvordan ser du at barna og mannen hennes lider? Er du svigermor kanskje?Liker ikke at mannen er glad i en annen dame..

Anonymkode: 602c4...e4c

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser du at barna og mannen hennes lider? Er du svigermor kanskje?Liker ikke at mannen er glad i en annen dame..

Anonymkode: 602c4...e4c

Jeg er mann. Kanskje du er en tilhenger av litt røff oppdragelse selv . Det er noe BDMS over det hele !   I og med at jeg er et moralsk menneske mener jeg at moren i dette tilfelle er umoralsk . Jeg hater familiemoralen til kristne sekter, Nazi Tyskland , Sovjet og Islam . Jeg skjønner at mange nettopp mener at slik oppdragelse er helt nødvendig . 

Skrevet (endret)
På 14.5.2020 den 1.04, AnonymBruker skrev:

Håper flere og flere lytter til magefølelsen sin, og holder seg unna folk som bryter en ned! Tidligere var jeg opptatt av å være "venn" med alle. Nå nøler jeg ikke et sekund med å fjerne giftige folk fra livet mitt. Heller lage plass til folk som gir meg en god energi!

Anonymkode: 7ac3f...917

Jeg er inne på sammen tanken. I dette tilfellet er rollene satt som i et regime. Alle vet sin plass . Jeg vil ikke delta i dette . Noe jeg snart heldigvis også  slipper .

Endret av AlkoMann
Skrevet
Akkurat nå, AlkoMann skrev:

Jeg er inne på sammen tanken. I dette tilfellet er rollene satt som i et regime. Alle vet sin plass . Jeg vil ikke delta i dette .

Skrevet
På 14.5.2020 den 1.00, Cinnamondiva skrev:

Har du prøvd å prate med henne angående hennes væremåte? Si ifra at det ikke er greit. Giftige mennesker bør man egentlig holde seg unna. Kanskje du egentlig bare skal kutte henne helt ut

Jeg gjorde det for noe år siden som endte i den totale krig . Vi har ikke hatt særlig kontakt de siste årene  . Jo selvfølgelig kommer jeg til å holde kjeft nå som jeg vet bedre. Snart vil jeg kunne også kunne kutte henne ut . Jeg har lagt merke til at slike mennesker ofte ikke har så mange strenger å spille på .

AnonymBruker
Skrevet

Er du generelt sint på mange mennesker? 

Hvordan er relasjonen din til din mor? 

Anonymkode: f6c5e...2ed

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du generelt sint på mange mennesker? 

Hvordan er relasjonen din til din mor? 

Anonymkode: f6c5e...2ed

Litt Freud på Fredag ! Jo hun hadde sine sider . Jeg hatet ikke min mor . Fint at du psykoanalyserer meg . Det er helt ok . Likevel skjønner ikke hvorfor man er tvunget til å elske feminisme og innvandring ? Jeg føler nesten at det er et samfunnskrav i 2020 . 

AnonymBruker
Skrevet

Scizofreni handler ikke om moral, og det blir feil å kalle noen umoralsk fordi de er schizofrene. Her burde det heller sendes en bekymringsmelding til fastlegen hennes.

Anonymkode: b3ecb...212

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...