AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #1 Skrevet 13. mai 2020 Hei! Sikkert et ekstremt teit spm, men min baby på 4 mnd trenger smokk for å sovne. Evt puppen min. Men nå har han begynt å plukke/dytte ut smokken sin mens han holder på å sovne. Dette fører til grining og mye mer utfordrende legging. Har noen andre opplevd dette? Noen som har noen gode tips? Er det bare en fase, vil det gå over? Anonymkode: 4a25b...30f
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #2 Skrevet 13. mai 2020 Ikke alle babyer tar smokk?? Babyen min ville kun ha pupp. Prøvde en god stund med smokk, men var totalt uinterissert . Anonymkode: be95d...2e5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #3 Skrevet 13. mai 2020 Min sluttet å ta smokk ved ca 12 uker. Har ingen tips, han er 6 mnd nå og tar fortsatt ikke smokk, jeg bare sier at «smokkenekt» kan komme senere selv om baby tok den som nyfødt 😅 Ikke alle vil ha den.. Det er ekstremt slitsomt, ja, men jeg finner det enklere å bare brette frem puppen enn å kjempe med den smokken... Anonymkode: 3e976...136 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #4 Skrevet 13. mai 2020 Min tok aldri smokk. Prøvde sikkert alle som var på markedet, men nei. Kun pupp var godt nok. Anonymkode: f314d...51f
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #5 Skrevet 14. mai 2020 Min baby på 4 mnd tar også å tar ut smokken med hånda eller spytter den ut igjen støtt og stadig. Hvis hun tar den ut selv ser jeg om hun får den inn igjen, hvis ikke så hjelper jeg henne. Og når hun spytter den ut tar jeg den inn igjen hvis hun begynner å grine. Håper og satser på det kun er en fase 😊 Anonymkode: e5edc...bbb
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #6 Skrevet 14. mai 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min baby på 4 mnd tar også å tar ut smokken med hånda eller spytter den ut igjen støtt og stadig. Hvis hun tar den ut selv ser jeg om hun får den inn igjen, hvis ikke så hjelper jeg henne. Og når hun spytter den ut tar jeg den inn igjen hvis hun begynner å grine. Håper og satser på det kun er en fase 😊 Anonymkode: e5edc...bbb Samme her. Må som regel gå inn å sette inn smokken alt fra 1-10 ganger etter legging (ila den første timen). Pupp er uaktuelt da baby ligger i egen seng og ikke er interessert i pupp når han ikke er sulten. Sovner til slutt, må liksom ha smokken for å sovne, virker nesten som han leker litt med den før han sovner. Så er nok bare å fortsette å prøve 😊 Anonymkode: 2d311...742
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #7 Skrevet 14. mai 2020 Prøv å gi han en smokk i hånda også, hvis han bruker henda til å dytte ut smokken kan det funke. Anonymkode: 4915d...3b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå