AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #21 Skrevet 14. mai 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde store fødselsskader, begge internt og eksternt som krevde flere operasjoner og var tilbake på jobb etter permisjonen min var ferdig. Om du er såpass ødelagt at du ikke kan jobbe (spesielt hvis jobben kan tilrette jobben for deg) er det merkelig at du kan ta være på ungen. Husk at NAV er ekstremt nå. Om de finner ut at jobben kunne ha tilrettlagt arbeid for deg mister du sykepenge grunnlag. Kanskje du blir heldig da. Men de kommer til å synes det er veldig rart du klarer å ta ferie og ulønnet jobb og på slutt er sykemeldt rett frem til barnet begynner i barnehagen. Anonymkode: 8f910...109 Så bra at su kunne jobbe, men det kan ikke jeg i min type jobb. De får heller ikke tilrettelagt. Ja jeg skjønner at det høres rart ut, og de må gjerne stille spørsmål ved det - både jobben og leger kan bekrefte at det ikke er mulig Anonymkode: 7f905...0a9
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #22 Skrevet 14. mai 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå kan nav heldigvis bestride den. Noe de kommer til å gjøre om du har lagt inn i planen at du skal ha ulønnet permisjon. Anonymkode: a4df3...59f Det er tull. Hun har ikke planlagt at hun skulle få skader etter fødselen. Det kan skje hvem som helst. Anonymkode: faf34...373
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå