Gå til innhold

Hvor stor sjanse er det for at dama kan bli gravid om vi har sex uten kondom?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det stor sjanse for at det skjer?

Anonymkode: 8d603...1f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

25 % om dere treffer eggløsning.

Anonymkode: 8b530...aa7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt umulig å si!

På apoteket kan man heldigvis få kjøpt angrepille, men den må tas innen 72 timer etter samleie tror jeg det er 

Anonymkode: b7485...cc0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ny på dette her. Vi har ikke hatt sex uten kondom enda. Men tenker vi kan prøve uten. Så prøver å finne ut om det er verdt det. Vi ønsker heller ingen barn nå. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er ny på dette her. Vi har ikke hatt sex uten kondom enda. Men tenker vi kan prøve uten. Så prøver å finne ut om det er verdt det. Vi ønsker heller ingen barn nå. 

Om dere ikke ønsker barn er det ikke verdt det.

Anonymkode: 39458...090

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men altså.... dere skal prøve uten? Men ønsker ikke barn? Har du gått glipp av seksualundervisningen på skolen? En av dere må bruke prevensjon hvis dere ikke ønsker barn. Det lærer man på barneskolen 

Anonymkode: e5a7c...7b8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kom veldig tydelig fram at du er ny på dette. Dere MÅ bruke prevensjon. Sjansen er stor. Og plutselig nekter hun å ta abort, for det er såååå tungt, og da er du blitt far 👏👏

Anonymkode: 8b530...aa7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis ikke hun bruker noen form for prevensjon ville jeg nok fortsatt å bruke gummi.

Anonymkode: 239ca...259

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tja... Søsteren min ble gravid med sin første på tross av at hun brukte p-pillen riktig. Jeg brukte halvannet år uten prevensjon på å bli gravid med min første. Så hos oss var ikke statistikken til hjelp for noen av oss, gitt. Tør du å ta sjansen på at dere havner på ønsket side av sjansespillet? En abort er psykisk tungt for mange, såvidt jeg har forstått, så det er ikke et alternativ man bruker for å finne ut om sex uten kondom er verdt det. Ikke for dama di sin del, i alle fall. 

Anonymkode: 33bd3...060

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nå 7 uker gravid.

Vi hadde et par uker hvor vi var av og på med bruk av kondom. Men i februar sluttet vi helt med bruk av det, og neste syklus var jeg gravid 😅

Skulle egentlig vært tilnærmet umulig at det skulle sitte så fort, da jeg har pcos, og har slitt en del språket syster på eggstokkene, men her er jeg nå men en liten spire på vei. Jeg gleder meg, men for noen ville ikke dette vært en lykkelig situasjon.

Ikke dropp kondom for å se hvordan det går, med mindre du vil risikerer muligheten for å bli gravid. Så vurder nøye hva du vil å ikke

Anonymkode: 11114...b59

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruk.prevensjon.hvis.du.ikke.vil.ha.barn.takk.

Anonymkode: 2141e...52e

• Liker 2
Skrevet

Det er måten folk blir gravid på ja. Jeg ble gravid første måned uten prevensjon, vi hadde bare sex en eller to ganger i uken. Enten bruker hun en prevensjon, eller så bruker du kondom. Hva trodde du prevensjon var til for? Moro? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En venninne av meg ble gravid på hans jomfrutur. Hadde ikke hun tatt abort vilje det ha vært jackpot på hans første forsøk noensinne.

Anonymkode: 9e2c3...0cf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt gravid på første forsøk uten kondom. To ganger. Har nå en på 1 og en på 3 år. Lykke til. 

Anonymkode: 6ee0d...b4c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt gravid ved å hoppe av i svingen. Og senere, da vi ville prøve å få nummer to, ble jeg gravid første gang han kom inni meg. 

Anonymkode: 9f126...c10

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da bør du avstå fra sex til du har fått litt mer kunskap om "blomsten og bien"  🤣😉  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...