Gjest Hofta Skrevet 26. juni 2005 #1 Skrevet 26. juni 2005 Jeg begynte på Yasmin p-piller i høst. De hjelper utrolig bra på kvisene mine, som nesten er forsvunnet. Men etter at jeg begynte på dem, har jeg lagt på meg 5-7kg. Disse kiloene har lagt seg rundt hofte mage. Resultatet er at ingen bukser, skjørt eller gensre passer lenger. Bukser blir for lave i livet og korte i bena, og gensre blir for korte. Hehe Føler meg som en klovn, og har måttet kjøpe en del nytt. Har andre samme erfaring med Yasmine? Vil jeg ta av meg kiloene om jeg slutter med p-pillene, eller er dette kilo som kommer naturlig når en passer 25? Er redd for å slutte også, ønsker ikke kvisene tilbake. Av og til kan det følers som om selve hoftebena/bekkenet har utvidet seg..går det an? (Ja, jeg trener og spiser sunt )
Gjest z Skrevet 26. juni 2005 #3 Skrevet 26. juni 2005 Jeg vil gjette på at det kommer av helt andre ting. Det er vel den omvendte effekten noen påstår at kan komme ved bruk av p-piller. Jeg har brukt Yasmin, og gikk hverken opp eller ned i vekt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå