Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger hjelp, jeg vet ikke om det er så vannskelig for dere.. men jeg sliter veldig med dette dilemmaet.

Jeg har noen venner av meg, en gruppe på 3, hun ene inviterte oss til hyttetur bare oss, når det blir lang helg neste torsdag... de fikk alle lov og hadde lyst. Men problemet er at jeg har en annen venn som jeg ikke har hengt med på lenge og hun ville være med meg disse dagene... hun hadde gledet seg til at vi skulle være sammen og er en god gammel venn som jeg har kjent i UTROLIG mange år.

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!? Hvem skal jeg være med?? Hva bør jeg si? Jeg har lyst til å være med vennen min som jeg ikke har vært med så lenge, men samtidig vil jeg være med på den hytteturen med den andre «gjengen» min slik at jeg ikke går «glipp» av noe som en ny Joke de har eller noge... hva synes dere jeg bør gjøre?? PLIS hjelp meg!!

Anonymkode: bd8e8...0d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den du ble spurt av først, sier du ja til. 
alternativt kan du spørre hun med hytteturen om det er plass til en til.

Anonymkode: 84453...0a4

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke høre om andre venninna de kan være med på hyttetur? Det hørtes jo utrolig koselig ut med hyttetur, og kan være de forskjellige venninnegruppene dine kan bli bedre kjent. win-win?

Anonymkode: 5e482...4fa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...