Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt igangsatt på sykehuset i 3 døgn nå. Er helt alene, mannen får ikke være her.  Jeg får ikke gå ut av rommet, personalet kommer innom med mat, men ellers er jeg helt alene og isolert. Nå greier jeg ikke mer,  gråter og gråter er så alene og fødselen kommer faen ikke i gang. 

Anonymkode: b5033...e32

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ha mannen på facetime? Er jo ikke det samme, men kan kanskje hjelpe litt? Hva er planen for fremdrift - har du fått et tidspunkt hvor de «gir opp» og tar KS i stede? Klem til deg, må være en veldig vanskelig situasjon 💕

Anonymkode: 8d38e...c33

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha mannen på facetime? Er jo ikke det samme, men kan kanskje hjelpe litt? Hva er planen for fremdrift - har du fått et tidspunkt hvor de «gir opp» og tar KS i stede? Klem til deg, må være en veldig vanskelig situasjon 💕

Anonymkode: 8d38e...c33

Nettet funker ikke godt nok til det, bare hakket😫 nei jeg får lite informasjon, de er superstresset og jeg har flere ganger lurt på om de rett og slett har glemt meg. 

ts

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettet funker ikke godt nok til det, bare hakket😫 nei jeg får lite informasjon, de er superstresset og jeg har flere ganger lurt på om de rett og slett har glemt meg. 

ts

Men da må du snakke med de... Noen ganger nytter det veldig å være litt "vrang". 

Anonymkode: 3b206...e9e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men da må du snakke med de... Noen ganger nytter det veldig å være litt "vrang". 

Anonymkode: 3b206...e9e

Jeg har vært vrang, nå er jeg bare utslitt og greier ikke kjempe mer. Samboer ringte og kjeftet på de i stad, har ikke hørt noe siden. 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres helt vanvittig jævlig ut. Hold ut!! Og lykke til med fødselen!

Anonymkode: f01ce...b63

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Få deg en Kindle og les masse lett litteratur.

Anonymkode: 623f0...276

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette høres helt vanvittig jævlig ut. Hold ut!! Og lykke til med fødselen!

Anonymkode: f01ce...b63

Takk, trenger litt oppmuntring nå...

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Få deg en Kindle og les masse lett litteratur.

Anonymkode: 623f0...276

Jeg har ikke kindle, og det er ikke lov å få noe levert. Jeg får ikke gå ut av rommet en gang. Jeg trodde nettet skulle være godt nok til Netflix, men det bare hakker😩

ts

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Bruk mobildata.

Anonymkode: 884c9...c38

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært vrang, nå er jeg bare utslitt og greier ikke kjempe mer. Samboer ringte og kjeftet på de i stad, har ikke hørt noe siden. 

ts

Lurt, hjelper alltid å kjefte på folk 🙄

Anonymkode: 8f1d9...e21

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke kindle, og det er ikke lov å få noe levert. Jeg får ikke gå ut av rommet en gang. Jeg trodde nettet skulle være godt nok til Netflix, men det bare hakker😩

ts

Kindle app ❤️ last ned via mobildata! 

Anonymkode: 58dfb...830

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...