AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #1 Skrevet 13. mai 2020 Er dette riktig? Man skriver jo det men skrev om i teorikapitellet, bare innfelt i svarene fra intervju? Anonymkode: 7154a...95d
Nuttery Skrevet 13. mai 2020 #2 Skrevet 13. mai 2020 Jeg syntes også det da jeg skrev min bachelor-oppgave. Drøftingen blir jo en diskusjon av teorien, som raskt kjennes ut som en gjentagelse. Jeg fikk heldigvis B, så det gikk jo veldig greit! Men jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke egentlig visste helt hva jeg egentlig skulle gjøre da jeg skrev bacheloren. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #3 Skrevet 13. mai 2020 9 minutter siden, Nuttery skrev: Jeg syntes også det da jeg skrev min bachelor-oppgave. Drøftingen blir jo en diskusjon av teorien, som raskt kjennes ut som en gjentagelse. Jeg fikk heldigvis B, så det gikk jo veldig greit! Men jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke egentlig visste helt hva jeg egentlig skulle gjøre da jeg skrev bacheloren. Kjenner litt på det samme, men da vet jeg at jeg ikke er den eneste. 😄 Anonymkode: 7154a...95d
Nuttery Skrevet 13. mai 2020 #4 Skrevet 13. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjenner litt på det samme, men da vet jeg at jeg ikke er den eneste. 😄 Anonymkode: 7154a...95d Neida Jeg syntes det var nyttig å lese andres bacheloroppgaver, spesielt de som hadde fått gode karakterer - også utformet jeg min egen oppgave utifra det. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #5 Skrevet 14. mai 2020 Jeg har også lest litt på andres 👍☺️ Anonymkode: 7154a...95d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå