Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er 16 uker gravid i dag med nummer én og lurer på når du kjente det aller første sparket?😊 Evt hvordan kjennes det ut? 

Anonymkode: 1187a...cc0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var rett over 16 uker da jeg kjente det. Kjentes ut som et lite dytt fra innsiden. Var usikker på om jeg innbilte meg det eller om det var noe annet, men det tok seg veldig opp de to følgende ukene, så da ble jeg sikker. Barnet ligger veldig langt ned i magen i uke 16, så hvis du kjenner noe liv, vil det i så fall være i området rett over venusberget. 

Anonymkode: 92378...671

AnonymBruker
Skrevet

19+1 kjente jeg helt tydelig bevegelse.

Anonymkode: d167d...bbb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjent liv daglig siden uke 16. Det kjentes for meg ut som små dytt fra innsiden. Jeg var aldri i tvil om at det var babyen, det var en følelse jeg aldri hadde kjent før. I ukene etter har det naturligvis blitt sterkere.

Anonymkode: 0cbe2...387

Skrevet

17+2 var jeg. Husker jeg lå i sengen på morgenen. Kjente det innvendig og et skikkelig dytt mot handa som lå på magen. Jeg var veldig slank da. Var magisk!❤️

Skrevet

Jeg er 21+1 uker nå, begynte å kjenne noe for en uke siden (19+6), og kjente første ordentlige spark tirsdag. Er mer om mer aktivitet de siste par dagene, mannen min kjente på utsiden i går. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjente det for første gang når jeg var ca 20 uker på vei 😊 Morkaken foran. Samboer kunne kjenne det fra utsiden omtrent samtidig, så når det først kom spark så var det gode spark 😊

Anonymkode: 9a7f8...74b

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjent liv daglig siden uke 16. Det kjentes for meg ut som små dytt fra innsiden. Jeg var aldri i tvil om at det var babyen, det var en følelse jeg aldri hadde kjent før. I ukene etter har det naturligvis blitt sterkere.

Glemte å skrive at samboer kunne kjenne det utenpå samme uke som jeg kjente de første sparkene.

AnonymBruker
Skrevet

Rundt uke 17 med nr 1. For meg kjennes det ut som leamus i magen 

Anonymkode: 173e8...e0e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde morkaka foran så kjente ikke liv gør i uke 22. Denne gangen har jeg også morkaka foran, men har kjent liv siden uke 16.

Anonymkode: 4444b...e4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...