AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #1 Skrevet 13. mai 2020 Solgte du eller tok du vare på pensumbøker etter endt studie? dere som til vare på bøkene; fikk dere nytte av disse eller ligger de bare og tar plass? Anonymkode: 09299...e49
Ullvott Skrevet 13. mai 2020 #2 Skrevet 13. mai 2020 Solgte noen få og tok vare på resten. Jeg har ikke savnet de jeg solgte ett sekund. De jeg tok vare på har ærlig talt vært ekstremt lite brukt etterpå. Jeg tror jeg har slått opp i 2-3 av dem, og bare såvidt.
ankkk Skrevet 13. mai 2020 #3 Skrevet 13. mai 2020 Aldri har hatt bruk for noen av bøkene etter eksamer. Lar du de stå så blir de utdatert og ingen vil kjøpe de om 2-3 år. Anbefaler STERKT å selge de. 1
Fireflies Skrevet 13. mai 2020 #4 Skrevet 13. mai 2020 Kom an på fagene. Ene boken endte opp med å gå ut på dato. Den var ikke oppdatert på lenge, og to år etterpå så var den oppdatert. Emnet var så mye endret at den er strengt tatt ikke verdt papiret den er skrevet på lenger. Jeg har dog beholdt noen, og bruker de nå og da.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #5 Skrevet 14. mai 2020 Alt av pensum for min del kan googles. Hadde ikke komt på å slå opp i en skole bok. Selg de Anonymkode: 0e3c3...3c4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #6 Skrevet 14. mai 2020 Tok vare på alt fra bachelor, og mye kom godt med da jeg skulle skrive master. Anonymkode: 9f3ab...390
Knirke Skrevet 14. mai 2020 #7 Skrevet 14. mai 2020 Skolebøker er ferskvare. Venter du med å selge dem, så har faglærerne garantert byttet om på pensumlista og bøkene er verdiløse. Enten det, eller det har kommet en oppdatert versjon av bøkene. Jeg har lagt ut alle mine bøker til salgs, og har fått solgt et par stykker. Resten bare står og tar plass. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #8 Skrevet 14. mai 2020 Jeg pleier å selge etter hvert semester. Tar vare på bøker som jeg tror kan være nyttig i andre emner. Etter studiene kommer jeg til å ta vare på teori og historiebøkene som er relevant for mitt fag 😊 Anonymkode: 0d455...6cd
Alice123 Skrevet 14. mai 2020 #9 Skrevet 14. mai 2020 Jeg solgte ingen bøker. Noen brukte jeg mye etter emnet var ferdig, men mesteparten ble aldri brukt igjen. Hovedgrunnen til at jeg ikke solgte var at jeg kjøpte alle bøkene billig og brukt, og etter semesteret var ferdig var bøkene så fulle av kaffeflekker, notater, eselører og understrekinger t det ikke var noe å selge videre. Dessuten syntes jeg det var et helvete å kjøpe/selge brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå