AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #1 Del Skrevet 13. mai 2020 Har sett at man får kjøpt gel-lakk og uv-lamper på nett, og har litt lyst til å prøve. Er det vanskelig å gjøre det selv? Hvordan er det å fjerne igjen? Og hvor lenge varer resultatet? Anonymkode: e70aa...133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #2 Del Skrevet 13. mai 2020 Jeg bruker Depend sine. Fungerer fint, må være nøye når du tar den på slik at du ikke søler på huden. Tar den bort først og fremst når det er behov pga utvekst, ikke at lakken er skadet. Ca hver 20 dag? Tar jo litt tid å få det av, men det er ikke noe problem. Anonymkode: d8834...406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #3 Del Skrevet 13. mai 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker Depend sine. Fungerer fint, må være nøye når du tar den på slik at du ikke søler på huden. Tar den bort først og fremst når det er behov pga utvekst, ikke at lakken er skadet. Ca hver 20 dag? Tar jo litt tid å få det av, men det er ikke noe problem. Anonymkode: d8834...406 Tusen takk for svar! Hva bruker man for å fjerne den? Og er det veldig sterkt for huden? Har litt sensitiv hud Anonymkode: e70aa...133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #4 Del Skrevet 13. mai 2020 Jeg kjøper alt på depend.no. Der finnes det flere alternativer (og oppskrifter) på hvordan du fjerner lakken. Jeg har ikke fått oljen til å fungere, så anbefaler ikke den. Får du det på huden kan du få allergiske reaksjoner, samt at lakken vil løsne raskere om den kommer borti hud. Anonymkode: d8834...406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slitenmamma Skrevet 13. mai 2020 #5 Del Skrevet 13. mai 2020 Hadde gelakk fra ebay, den holdt i 7 dager om jeg var heldig selv om eg følte at jeg gjor alt rett. Har nå fått bedre produkter men ikke fått testa de ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 13. mai 2020 #6 Del Skrevet 13. mai 2020 Gadd ikke mere. Det ble ikke som i salong. Og dessuten ble neglene under så slitt og myke. Gitt det helt opp. Klarer ikke kaste utstyret, men kommer sikkert ikke til å bruke det mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #7 Del Skrevet 13. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøper alt på depend.no. Der finnes det flere alternativer (og oppskrifter) på hvordan du fjerner lakken. Jeg har ikke fått oljen til å fungere, så anbefaler ikke den. Får du det på huden kan du få allergiske reaksjoner, samt at lakken vil løsne raskere om den kommer borti hud. Anonymkode: d8834...406 Tusen takk for hjelpen! Anonymkode: e70aa...133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #8 Del Skrevet 13. mai 2020 1 time siden, Slitenmamma skrev: Hadde gelakk fra ebay, den holdt i 7 dager om jeg var heldig selv om eg følte at jeg gjor alt rett. Har nå fått bedre produkter men ikke fått testa de ut. Takk for svar! 🙂 7 minutter siden, GjestSiden2006 skrev: Gadd ikke mere. Det ble ikke som i salong. Og dessuten ble neglene under så slitt og myke. Gitt det helt opp. Klarer ikke kaste utstyret, men kommer sikkert ikke til å bruke det mer. Takk for svar! 🙂 Så kjedelig at neglene blir så slitt av det, og at resultatet ikke blir helt bra heller. Anonymkode: e70aa...133 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. mai 2020 #9 Del Skrevet 14. mai 2020 Jeg bruker stort sett bare gellakk hjemme. Kjøpte sett fra Sensationail med UV-lampe, og bruker ellers lakker fra Bornprettystore, fra ebay eller deres egen nettbutikk. Peel-off baselakken deres er helt fantastisk, og gjør det ekstremt mye enklere å fjerne. Gellakk gjør absolutt at negler blir slitt. Mine negler er uansett så myke og tynne at de ikke vokser noe særlig før de knekker, og gellakk er den eneste tingen som gjør at jeg faktisk klarer å ha bittelitt lengde på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronpai Skrevet 14. mai 2020 #10 Del Skrevet 14. mai 2020 Brukte gellakk fra depend i flere år, men utviklet allergi så kan ikke bruke det lenger. Uansett hvor nøye jeg var på å ikke treffe utenom, så går det bare noen minutter etter at lakken er herdet så er kløhelvette i gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpringYard Skrevet 14. mai 2020 #11 Del Skrevet 14. mai 2020 Bruk gellakken fra Essie. Påføres og fjernes som vanlig neglelakk. Du trenger ikke uv lampe. Så lenge du påfører et lag med overlakken hver 3. dag, så holder den på meg i halvannen uke. Vanlig neglelakk holder maks en dag. Anbefaler å prøve den. Mye enklere enn alt styret med uv lampe osv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #12 Del Skrevet 14. mai 2020 7 timer siden, SpringYard skrev: Bruk gellakken fra Essie. Påføres og fjernes som vanlig neglelakk. Du trenger ikke uv lampe. Så lenge du påfører et lag med overlakken hver 3. dag, så holder den på meg i halvannen uke. Vanlig neglelakk holder maks en dag. Anbefaler å prøve den. Mye enklere enn alt styret med uv lampe osv. Oi, det høres jo fantastisk ut! Da prøver jeg det i stedet! Tusen takk for tips! Og tusen takk for svar, dere andre også! Setter veldig pris på det! Anonymkode: e70aa...133 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå