Gå til innhold

Når kan man ta ketchup og sennep på pølsa si selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pr. i dag er det bemanningen på bensinstasjoner og kiosker som styrer dette. De gir meg bare en tynn stripe hver gang, og det gjør at det blir lite smak. Jeg pleier å pøse på av begge deler, så det renner skikkelig av pølsa når jeg spiser.

Vi kan ikke ha det slik lengre. Ketchupen og sennepen må bli selvbetjente igjen NÅ!

Anonymkode: 4c9bc...e90

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare spørre om de kan ta på mer?

Anonymkode: 21de6...8d8

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Er for så vidt enig med deg, det hadde gjort jobben min mye enklere, men fram til det skjer er det bare å be om å få flere striper :) Ingen som kommer til å nekte deg flere striper :) 

Anonymkode: a404a...68e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er digg at de gjør det for meg jeg da. Ikke så veldig vanskelig å si "Bare ketchup, og jeg vil ha litt mye" eller noe sånn

Anonymkode: 80791...43c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare spørre om de kan ta på mer?

Anonymkode: 21de6...8d8

Ikke vær så konstruktiv når ts prøver å klage!

Anonymkode: e25b0...ded

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ketchupen og sennepen må bli selvbetjente igjen NÅ!

Du bør gå til valgkamp med dette mottoet!

Anonymkode: a1fb7...239

• Liker 8
Skrevet (endret)

"Tur-retur?" ble jeg spurt sist jeg ville ha sånt. "Ja takk", svarte jeg.

Endret av blasfeminist
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sennep på ett så senstivt sted er nok vondt!

Anonymkode: 575d4...b82

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pr. i dag er det bemanningen på bensinstasjoner og kiosker som styrer dette. De gir meg bare en tynn stripe hver gang, og det gjør at det blir lite smak. Jeg pleier å pøse på av begge deler, så det renner skikkelig av pølsa når jeg spiser.

Vi kan ikke ha det slik lengre. Ketchupen og sennepen må bli selvbetjente igjen NÅ!

Pølse er ikke sunt. 

Anonymkode: be14d...34d

AnonymBruker
Skrevet

Beste emne på lenge. 😀

Anonymkode: 048d7...04b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig! For ikke å snakke om: når kan man ta på spraustekt lauk selv?!

Anonymkode: 23e2b...3e0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De vil vel gi deg litt færre kalorier da :P 

Anonymkode: aa61c...3d1

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De vil vel gi deg litt færre kalorier da :P 

Anonymkode: aa61c...3d1

Jeg er tynn som en strek, så de kan bare øse på!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vær så konstruktiv når ts prøver å klage!

Anonymkode: e25b0...ded

Tråden er humoristisk ment, men med en veldig alvorlig undertone!

AnonymBruker
Skrevet

Høie kommer vel med en pressekonferanse om dette og snart. 

Anonymkode: e1e54...d28

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke lage dine egne pølser? Så kan du dynke dem i sennep og ketchup

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri likt å ta i ketchupflaskene som alle mulige griser tar i, høres helt topp ut hvis noen nå gjør det for deg. Kanskje jeg snart bør ha meg en pølse igjen? 

Anonymkode: d0efd...5c0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker vegeterpølser. Det som også er bra med det, er at hvis folk begynner å hamstre igjen, så er det visst ikke så mange som gidder å hamstre vegetarpølser. 

Anonymkode: 048d7...04b

Skrevet (endret)

Tidligere streiket man skolen på fredagene, men dramaturgien ble noe redusert da man i karanteneperioden i stedet måtte nøye seg med å boikotte nettundervisningen på fredager.

Og nå som landet har begynt å åpne igjen, er det full anledning til å ta i bruk streikevåpenet, og denne saken har tre viktige elementer i seg som gir god grunn til en stor, landsomfattende generalstreik:

1. Pølse. Det er en menneskerett å få en personlig tilrettelagt pølse.

2. Sennep. Det er en menneskerett å få en personlig tilrettelagt mengde sennep.

3. Ketchup. Det er en menneskerett å få en personlig tilrettelagt mengde ketchup.

Altså snakker man om en særdeles alvorlig krenkelse av menneskerettigheter; en krenkelse uten sidestykke i nyere norsk historie - og man må vel tilbake til tyskernes okkupasjon av landet - den gangen det var mangel på både pølser, sennep og ketchup i butikkene - for å finne noe som kan måle seg med dette.

I 1980-årene hadde man slagordet "Ikke mobb kameraten min".

Nå er det jaggu på tide å stå opp, og si: "Ikke mobb pølsa mi".

Sistnevnte uttrykk kan også brukes i debatter der man drøfter penisstørrelse, så i stedet for å diskutere om 15 eller 18 centimeter er den rette størrelsen, sier man rett og slett: "Ikke mobb pølsa mi".

Endret av Bix
  • Opprett ny...