AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #1 Skrevet 13. mai 2020 Hva er greia med at yngre afrikanske menn tiltrekker seg eldre damer og blir sammen med disse? Er det berettiget med proformastempel på slike forhold? Anonymkode: 05007...5da
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #2 Skrevet 14. mai 2020 Det er vel heller eldre damer som tiltrekker seg afrikanske menn som er ute etter oppholdstillatelse i Norge, på samme måten som at norske menn tiltrekker seg asiatiske damer som vil ha opphold i Norge. Anonymkode: 5080e...f3e 1
judith52 Skrevet 15. mai 2020 #3 Skrevet 15. mai 2020 På 14.5.2020 den 2.15, AnonymBruker skrev: Det er vel heller eldre damer som tiltrekker seg afrikanske menn som er ute etter oppholdstillatelse i Norge, på samme måten som at norske menn tiltrekker seg asiatiske damer som vil ha opphold i Norge. Begge deler burde vært forbudt spør du meg.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #4 Skrevet 16. mai 2020 Det er allerede denne typen forhold som oftest blir undersøkt. Anonymkode: 52e2d...477
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #5 Skrevet 17. mai 2020 Er redd jeg kommer til å ende opp sånn, siden alle norske menn hater meg Jeg er bare verdiløst søppel for de. Men usikker på om banken gir meg så høyt lån til å kjøpe meg en mann. Ingen ville jo tatt i meg med tang, siden jeg bare er søppel i følge norske menn. Lurer på om norske menn får ereksjon av å mobbe norske kvinner jeg, det virker jo sånn? Ikke rart vi må reise til Afrika og Thailand da Anonymkode: d329e...629
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #6 Skrevet 17. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er redd jeg kommer til å ende opp sånn, siden alle norske menn hater meg Jeg er bare verdiløst søppel for de. Men usikker på om banken gir meg så høyt lån til å kjøpe meg en mann. Ingen ville jo tatt i meg med tang, siden jeg bare er søppel i følge norske menn. Lurer på om norske menn får ereksjon av å mobbe norske kvinner jeg, det virker jo sånn? Ikke rart vi må reise til Afrika og Thailand da Anonymkode: d329e...629 Jeg hater deg ikke Håper du finner en god mann. Anonymkode: 52e2d...477
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå