Gå til innhold

Eldre vestlige kvinner pluss yngre afrikanske menn, proforma

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med at yngre afrikanske menn tiltrekker seg eldre damer og blir sammen med disse? Er det berettiget med proformastempel på slike forhold?

Anonymkode: 05007...5da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel heller eldre damer som tiltrekker seg afrikanske menn som er ute etter oppholdstillatelse i Norge, på samme måten som at norske menn tiltrekker seg asiatiske damer som vil ha opphold i Norge.

Anonymkode: 5080e...f3e

• Liker 1
Skrevet
På 14.5.2020 den 2.15, AnonymBruker skrev:

Det er vel heller eldre damer som tiltrekker seg afrikanske menn som er ute etter oppholdstillatelse i Norge, på samme måten som at norske menn tiltrekker seg asiatiske damer som vil ha opphold i Norge.

Begge deler burde vært forbudt spør du meg.  

AnonymBruker
Skrevet

Det er allerede denne typen forhold som oftest blir undersøkt.

Anonymkode: 52e2d...477

AnonymBruker
Skrevet

Er redd jeg kommer til å ende opp sånn, siden alle norske menn hater meg :( Jeg er bare verdiløst søppel for de. Men usikker på om banken gir meg så høyt lån til å kjøpe meg en mann. Ingen ville jo tatt i meg med tang, siden jeg bare er søppel i følge norske menn. Lurer på om norske menn får ereksjon av å mobbe norske kvinner jeg, det virker jo sånn? 

Ikke rart vi må reise til Afrika og Thailand da :( 

Anonymkode: d329e...629

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er redd jeg kommer til å ende opp sånn, siden alle norske menn hater meg :( Jeg er bare verdiløst søppel for de. Men usikker på om banken gir meg så høyt lån til å kjøpe meg en mann. Ingen ville jo tatt i meg med tang, siden jeg bare er søppel i følge norske menn. Lurer på om norske menn får ereksjon av å mobbe norske kvinner jeg, det virker jo sånn? 

Ikke rart vi må reise til Afrika og Thailand da :( 

Anonymkode: d329e...629

Jeg hater deg ikke :) Håper du finner en god mann.

Anonymkode: 52e2d...477

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...