Gå til innhold

Nettsider for å se på ringer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått forespørsel fra kjæresten om å vise ham eksempler på type forlovelsesring jeg kunne tenkt meg (wohooo! :D).

Jeg vil helst kunne finne noe på nett og kunne vise ham bilder, så har noen gode forslag til nettsider? Tenker prisklassen blir mellom 2-4000 kroner, ikke mye over, i allefall. :)

Anonymkode: 553e0...687

Videoannonse
Annonse
Gjest lillefrøkengrei
Skrevet

Det jeg gjorde når jeg kjæresten min spurte meg om det samme var å se på nettsiden til de større gullsmedene/smykkebutikkene, gullfunn, bjørklund osv.

Sendte han link til typen ring jeg likte. VedTypisk enstensringer som jeg ønsket meg kommer jo den samme ringen i mange ulike prisklasser avhengig av størrelsen på diamanten. Så jeg viste han typisk de billigste også bestemte han selv hvor mye han ville bruke. 

AnonymBruker
Skrevet

Chanti.no

Anonymkode: 856b6...625

• Liker 1
Skrevet

Vi brukte forlovelsesringer.no. De var blant de få som har den typen ringer vi ville ha. 
Superfornøy med dem, rask service, og de sender ringmåler så man kan finne rett størrelse. 

AnonymBruker
Skrevet

Diamanter.no

Kjøper direkte fra produsent så de har lave priser. Svarer raskt på spørsmål. Godt utvalg!

Anonymkode: 4c496...428

• Liker 1
Skrevet

Diamanter.no anbefales varmt! Har forlovelsesring derfra, kommer til å kjøpe giftering også! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...