AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #1 Skrevet 13. mai 2020 Klarer dere det? Kjenner jeg sliter med det av en eller annen grunn. Noen tips til å kommer "over" det? Anonymkode: ca9a4...e0c
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #2 Skrevet 13. mai 2020 Nei.Men sønnen min har veldig sjeldent besøk så er vel ikke helt vant til det. Ikke er jeg helt komfortabel med besøk her heller for alle kompisene hans bor i 2 etasjer hus,men vi bor bare i en leiilighet på 75 kvm. Så flere ganger har sønnen min heller hatt besøk med til foreldrene mine for de har større plass.Itellegg til stor hage utenfor. Anonymkode: 86adb...fb1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #3 Skrevet 13. mai 2020 Slapper godt av når ungene har besøk. Jeg har hatt åpent hus fra de var små og her er jevnlig unger innom. Så koselig at de liker å være her😊 Anonymkode: 16f2e...c10 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #4 Skrevet 13. mai 2020 Ja, spesielt etter at barna begynte på skolen. Da styrer de med sitt og jeg med mitt. Tilbyr noe å drikke og mat om de kommer rett fra skolen eller vært her i noen timer. Anonymkode: 079e7...cb7 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #5 Skrevet 13. mai 2020 Altså, de er jo skolebarn så de styrer seg jo for det meste selv, jeg kommer med mat og drikke i ny og ne så er de fornøyde. Og åpent hus har vi hatt fra barnehagetiden så det er jo ikke det at det er uvant heller... Men skulle ønske jeg hadde evnen til å slappe av når vi har besøk for det blir ikke mindre av det med det første, har sosiale barn som har mye besøk. Anonymkode: ca9a4...e0c 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #6 Skrevet 13. mai 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei.Men sønnen min har veldig sjeldent besøk så er vel ikke helt vant til det. Ikke er jeg helt komfortabel med besøk her heller for alle kompisene hans bor i 2 etasjer hus,men vi bor bare i en leiilighet på 75 kvm. Så flere ganger har sønnen min heller hatt besøk med til foreldrene mine for de har større plass.Itellegg til stor hage utenfor. Anonymkode: 86adb...fb1 Vi har samme type leilighet, men her samles de som fluer, for de jo ikke hjem igjen... Anonymkode: ca9a4...e0c 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #7 Skrevet 13. mai 2020 Jeg elsker at barnet har besøk, da kan jeg putte i dem litt mat, og så slenge meg på sofaen med en film eller en bok mens ungen er underholdt. Vennebesøk er bedre enn barnevakt når jeg er sliten. (Og ja, jeg følger med og alt det der.) Anonymkode: b3122...85f 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #8 Skrevet 13. mai 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei.Men sønnen min har veldig sjeldent besøk så er vel ikke helt vant til det. Ikke er jeg helt komfortabel med besøk her heller for alle kompisene hans bor i 2 etasjer hus,men vi bor bare i en leiilighet på 75 kvm. Så flere ganger har sønnen min heller hatt besøk med til foreldrene mine for de har større plass.Itellegg til stor hage utenfor. Anonymkode: 86adb...fb1 Ha,ha, tror ikke størrelsen på boligen har noe å si for ungene. Sønnen min hadde det minste rommet av alle vennene, og hele leiligheten vår var på 55 kvm, men det var hos oss vennene oftest samlet seg både som barn og i ungdomstiden Anonymkode: 31dff...a8e 5
Ulrikke Skrevet 13. mai 2020 #9 Skrevet 13. mai 2020 Kommer litt an på hvem besøket er. Er det noen av de få, nærmeste vennene som vi kjenner godt, har hatt med oss på hyttetur/ferier og har sett oss i "alle situasjoner" holdt jeg på å si, og som vi mer eller mindre behandler som en av våre, så har jeg blitt ganske god til å slappe av med årene. Er det noen jeg ikke kjenner så godt er det litt annerledes... Dvs, jeg later nok som jeg sitter og slapper av feks, men jeg gjør det ikke inni meg Tror ikke dette med plass har noe å si. Husker min beste venninne gjennom barndommen og ungdommen en periode (ungdomsskole/videregående) bodde i en 2-roms leilighet med sin mor. Det var der vi samlet oss. Etter at jeg selv ble voksen skjønner jeg ikke at mora orket, men jeg er evig takknemlig for hvordan hun åpnet hjemmet sitt for oss! 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #10 Skrevet 13. mai 2020 Min tenåringssønn skamfullt at jeg og han bor i en 3-roms på 65 kvadrat så han tar aldri med seg venner hit. Når han er hos faren har han alltid venner på besøk, for faren bor i et kjempestort hus som er flottere enn de fleste boliger. Snobbete sønn jeg har fått. Anonymkode: f1700...6a8
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #11 Skrevet 13. mai 2020 Jeg slapper fint av selv om barna har besøk. Det er den yngste, jenta på 9 år, som har mest besøk, og hun har ofte besøk. De er ikke slik at de flyr rundt og maser og forstyrrer meg. De er stort sett opptatt med sitt og vil helst få være i fred. Anonymkode: 0644e...b6a 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #12 Skrevet 13. mai 2020 Men har dette skjedd nå iløpet av de siste par månedene eller? I så fall tenker jeg vel at det kan ha noe med en pandemi å gjøre. Anonymkode: 7d483...ae8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå