AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #1 Skrevet 13. mai 2020 Jeg bor med 3 andre. Kun jeg som er nøye med håndvask og antibac. Et annet problem er jo også at deres venner og kjærester kommer på besøk hit, de er jo heller ikke nevneverdig flinke til å vaske hendene eller bruke antibac. Jeg ønsker ikke å bli smittet og ligge langflat ut i eksamensperioden. Ønsker heller ikke å dra med smitte hjem i sommerferien når jeg har to kronisk syke foreldre som kan bli alvorlige syke og/eller dø av viruset. Overdriver jeg frykten, bør jeg være litt mer laidback som de andre..? Anonymkode: f24b2...0c4 1
Cinnamondiva Skrevet 13. mai 2020 #2 Skrevet 13. mai 2020 Nei, du gjør ting riktig. Fortsett med det 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #3 Skrevet 13. mai 2020 Man vasker hendene når man kommer. Ingen vits i å løper rundt å vaske hendene mer enn nødvendig ellers innendørs, toalettbesøk og matlaging er jo en selvfølge. Antibak har jeg aldri brukt hjemme hos meg selv. Hva er vitsen med det? Jeg har også foreldre i risikogruppen. Er selvfølgelig uaktuelt å besøke dem i sommer, uanset hvor forsiktig jeg har vært i forkant, så det er en helt annen diskusjon. Anonymkode: 030d5...339 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #4 Skrevet 13. mai 2020 Syns det er dårlig gjort. Bor man for seg selv, kan man ta seg større friheter, men i kollektiv, må man vise mer hensyn enn de gjør hos deg. blir oppgitt over hvor egoistiske enkelte er. Håper du kommer deg gjennom eksamen greit, og slipper å bli smittet. Kanskje en ide å finne noe annet etterpå, der de er mer hensynsfulle, eller finne noe alene? Anonymkode: 00834...8d5 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #5 Skrevet 13. mai 2020 Snakk med de om det som du opplever som problematisk😷🤒 Anonymkode: 6340b...09a
Anbefalte innlegg