Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har på følelsen av at en kollega har trodd at jeg har flørtet,men i fra mi side så har det kun vært vennskapelig. 

Hvordan sier man dette på en ok måte at vedkomne har misforstått ? 

Ser jo at det kan bli oppfattet feil 😕 

Anonymkode: fdfa4...b93

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har på følelsen av at en kollega har trodd at jeg har flørtet,men i fra mi side så har det kun vært vennskapelig. 

Hvis du er helt sikker på at han tror du flørter så er det best å si at du ikke mente å sende slike signaler og du var bare vennlig.

Det verste du kan gjøre er å la ham tro at du flørter, det i lengden kan bli mer vanskelig spesielt hvis han forelsker seg i deg.

Som mann har jeg gått på den smellen ett par ganger og jeg var kanskje for dum til å skjønne at det kun var vennskaplig men jeg personlig er elendig på å tolke slike signaler, har til og med gjort det motsatte der ei faktisk flørta med meg og var total ignorant til at hun gjorde det.

Og når hun fortalte som sine følelser var jeg helt sjokkert hadde aldri hatt en slik attraksjon til henne vi har kun gitt hverandre klemmer ingen sex eller noe som helst hadde skjedd.

Jeg måtte være ærlig og sa at jeg aldri hadde tenkt på henne på den måten vennskapet vårt ble aldri det samme men alikevel så tror jeg det er best å være ærlig.

Anonymkode: ac916...9b5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er helt sikker på at han tror du flørter så er det best å si at du ikke mente å sende slike signaler og du var bare vennlig.

Det verste du kan gjøre er å la ham tro at du flørter, det i lengden kan bli mer vanskelig spesielt hvis han forelsker seg i deg.

Som mann har jeg gått på den smellen ett par ganger og jeg var kanskje for dum til å skjønne at det kun var vennskaplig men jeg personlig er elendig på å tolke slike signaler, har til og med gjort det motsatte der ei faktisk flørta med meg og var total ignorant til at hun gjorde det.

Og når hun fortalte som sine følelser var jeg helt sjokkert hadde aldri hatt en slik attraksjon til henne vi har kun gitt hverandre klemmer ingen sex eller noe som helst hadde skjedd.

Jeg måtte være ærlig og sa at jeg aldri hadde tenkt på henne på den måten vennskapet vårt ble aldri det samme men alikevel så tror jeg det er best å være ærlig.

Anonymkode: ac916...9b5

Har jo på en måte drete meg ut,men ser jo at han har misforstått også.

Hvordan sier man dette på en ok måte? 

Prøvde i påsken å be om unnskyld,men der misforstod han fullstendig :( Det blei keitete i fra min side. 

Skrevet

Har på en følelse? 

Du gjør ikke noen ting, men bare fortsetter slik du har gjort. Hvis han tror du har flørtet så må han ta neste steg i tilfelle og da kan du si at "oii det var ikke slik jeg mente det". Beklager hvis du tolket det slik. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Har på en følelse? 

Du gjør ikke noen ting, men bare fortsetter slik du har gjort. Hvis han tror du har flørtet så må han ta neste steg i tilfelle og da kan du si at "oii det var ikke slik jeg mente det". Beklager hvis du tolket det slik. 

Jeg lurer på hvordan jeg skal formulere meg siden jeg syns at dette er vanskelig. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvordan jeg skal formulere meg siden jeg syns at dette er vanskelig. 

Slik jeg skrev det. Rett frem uten noen bortforklaringer. Men først se an om han gjør noe mere. Ellers dummer du deg ut.

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har vært den kollegaen/vennen, mange ganger. Si fra til han så raskt som mulig, eller forsøk å vis på en måte at dere er kompiser/kolleger, og ikke noe annet. Som andre sier, jo lenger han tror du kan være interessert, og kanskje til og med flørter tilbake, jo verre blir det når sannheten først kommer frem. Det behøver ikke å bli kleint, men venter man for lenge, så tror jeg at det blir det uansett.

Anonymkode: 09cae...0d3

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært den kollegaen/vennen, mange ganger. Si fra til han så raskt som mulig, eller forsøk å vis på en måte at dere er kompiser/kolleger, og ikke noe annet. Som andre sier, jo lenger han tror du kan være interessert, og kanskje til og med flørter tilbake, jo verre blir det når sannheten først kommer frem. Det behøver ikke å bli kleint, men venter man for lenge, så tror jeg at det blir det uansett.

Anonymkode: 09cae...0d3

Må vell bare ta denne samtalen med han i morgen om det passer og om han er på dagvakt. 

Får vell bare si noe sånt « Kan jeg få noen ord med deg ....?» 

«Har innsett at jeg har drete meg ut i forhold til enkelte ting og dette beklager jeg for,men du har også misforstått meg.» i fra mi side så har det kun ment som vennskapelig og ingenting annet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...