Gjest besøkende Skrevet 26. juni 2005 #1 Skrevet 26. juni 2005 Kan noen anbefale en salong som utfører brasiliansk voksing i oslo? Legg gjerne med telefonnummer og/eller nettadresse. På forhånd takk!
orakel Skrevet 26. juni 2005 #2 Skrevet 26. juni 2005 Bare minner om at det ikke er tillatt å poste telefonnumre i innlegg http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_wink.png' alt=':wink:'> Reglene Orakel - moderator
Catzy Skrevet 26. juni 2005 #4 Skrevet 26. juni 2005 Jeg er veldig fornøyd med Din Hud og Hårpleie i Holtegata, Majorstua. Har gjort braziliansk voksing der 3 ganger nå, og har funnet mitt sted. Har også gjort vanlig voksing av legger og armhuler + spray tan der og har sendt venninne til hudpleie dit. (OK; hudpleie kan jeg ikke gå god for enda, men de er gode på resten.) Det koster mindre å vokse etter første gang, siden det da er mindre hår som skal av. Catzy
Gjest besøkende Skrevet 26. juni 2005 #5 Skrevet 26. juni 2005 Takk for svar begge to. Vet dere om det er lang ventetid på de stedene? Dumt spørsmål kanskje, men går det an å få voksing på en drop-in time? :oops:
Gjest Dalwhinnie Skrevet 27. juni 2005 #6 Skrevet 27. juni 2005 Tviler sterkt på om du får drop in-time noen av stedene da de som oftest har ganske fullt belegg. Jeg går samme sted som Catzy, har gjort det i tre år nå og er godt fornøyd med hun jeg går hos (Jane).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå