Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine vipper faller ned igjen nesten med en gang etter at jeg har hatt på mascara. Dette gjelder spesielt på vanlig mascara. Vannfast mascara holder noe lenger, men samme skjer da også. 🙄 Noen tips til å få vippene til å holde seg opp hele dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettopp bestilt meg permanent vippeløft, kanskje det kan være noe? Det varer i ca 4 uker om gangen. Jeg har gjort det to ganger i salong, men pga corona skal jeg gjøre det selv neste gang :) koster bare rundt 300 kr for et kit du kan bruke flere ganger. Jeg bestilte fra Diablo, men ser det er flere merker der ute. 

Skrevet
1 minutt siden, Snop skrev:

Jeg har nettopp bestilt meg permanent vippeløft, kanskje det kan være noe? Det varer i ca 4 uker om gangen. Jeg har gjort det to ganger i salong, men pga corona skal jeg gjøre det selv neste gang :) koster bare rundt 300 kr for et kit du kan bruke flere ganger. Jeg bestilte fra Diablo, men ser det er flere merker der ute. 

Viste ikke at man kunne gjøre dette selv, takk for tips 🤩👏

Skrevet
Akkurat nå, Husfruen89 skrev:

Viste ikke at man kunne gjøre dette selv, takk for tips 🤩👏

Ja :) mange youtubefilmer som viser hvordan det er å gjøre det selv, det ser ikke ut som det enkleste i verden, men heller ikke det vanskeligste :)

Skrevet
1 minutt siden, Snop skrev:

Ja :) mange youtubefilmer som viser hvordan det er å gjøre det selv, det ser ikke ut som det enkleste i verden, men heller ikke det vanskeligste :)

Dette skal jeg sjekke ut nærmere når ungene er lagt 👏 nysgjerrig på hva de proffe sier om dette? Med tanke på innhold av stoffer osv. Noen som vet?

• Liker 1
Skrevet

Varme vippetangen med en lighter. Og bruk en god vannfast mascara. Da holder mine vipper som vanligvis peker nedover seg bøyd hele dagen! Too faced better than sex er favoritten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...