Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en veninne som ofte prøver å presse meg til å kjøpe ting av henne, dette er alltid når jeg akkurat har fått lønn. Når jeg sier nei så får jeg høre at jeg er gjerrig osv... Vet ikke om hun har dårlig råd, men om hun har det får hun finne andre måter enn å presse penger ut av meg. Vet ikke om det funker lenger å være veninner om hun fortsetter slik. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Nytter ikke å sette henne på plass heller så ikke så lett.

Anonymkode: 8fa03...6cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags type ting er det hun vil du skal kjøpe?

Anonymkode: 0c2a0...58e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva slags type ting er det hun vil du skal kjøpe?

Anonymkode: 0c2a0...58e

Som regel klær, sko osv...

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det der vil ikke jeg kalt en venninne, hun utnytter deg og er utspekulert. Sånt gjør ikke venner.

Skrevet

Dropp henne og ha heller kontakt med ekte venner som ikke utnytter deg

• Liker 3
Gjest kruspersilletaco
Skrevet (endret)

Hadde  ei sånn venninne før.. En gang fortalte jeg at jeg hadde jobbet så mye overtid, og var så sliten, men heldigvis kunne jeg glede meg til ekstra lønn, og da foreslo hun at jeg skulle ordne oss en ferie for pengene.... Eh nei..

Jeg kuttet henne ut.. Hjalp ikke å si fra, hun ble ikke bedre, og mener oppriktig at hun fortjener å bli påspandert alt mulig 

Endret av kruspersilletaco
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en veninne som ofte prøver å presse meg til å kjøpe ting av henne, dette er alltid når jeg akkurat har fått lønn. Når jeg sier nei så får jeg høre at jeg er gjerrig osv... Vet ikke om hun har dårlig råd, men om hun har det får hun finne andre måter enn å presse penger ut av meg. Vet ikke om det funker lenger å være veninner om hun fortsetter slik. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Nytter ikke å sette henne på plass heller så ikke så lett.

Si det du tenker, at du har følt på at det er litt mye press fra hennes side om å selge ting til deg. Og at hun må gi seg med det.

• Liker 1
Skrevet

Har du spurt henne hvorfor hun holder på med det?

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, The Kitten skrev:

Har du spurt henne hvorfor hun holder på med det?

Ka, men fikk ikke noe ordentlig svar på det akkurat.

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, exictence skrev:

Si det du tenker, at du har følt på at det er litt mye press fra hennes side om å selge ting til deg. Og at hun må gi seg med det.

Kan jo prøve.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen ekte venner selger sine gamle klær sånn, jeg har gitt bort klær jeg ikke bruker lenger til venninner, ville aldri tatt penger for det...

Anonymkode: d6029...0ca

• Liker 8
Skrevet

Eventuelt kan du si klærne hennes er stygge og at du derfor ikke er interessert. Men det er litt slemt da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke spørre om du heller kan kjøpe en oljemassaje av henne. Bra for deg og bra for henne. Og veldig bra for vennskapet at dere får litt kroppskontakt.

Anonymkode: d7006...2f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne "venninnen" din er tydeligvis bare interessert i pengene dine!        

Blir vel "to fluer i en smekk" for denne kjerringa: Først blir hun kvitt masse ting som hun ikke behøver lenger, og deretter får hun inn penger fra deg i samme slengen.                     

Anonymkode: 9537e...d5c

Har foreslått at hun kan legge ut ting på Finn.no men da sier hun at det er så mye styr...

AnonymBruker
Skrevet
På 13.5.2020 den 15.11, kruspersilletaco skrev:

Hadde  ei sånn venninne før.. En gang fortalte jeg at jeg hadde jobbet så mye overtid, og var så sliten, men heldigvis kunne jeg glede meg til ekstra lønn, og da foreslo hun at jeg skulle ordne oss en ferie for pengene.... Eh nei..

Jeg kuttet henne ut.. Hjalp ikke å si fra, hun ble ikke bedre, og mener oppriktig at hun fortjener å bli påspandert alt mulig 

Oi. Frekt av henne!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Drit og dra sier jeg bare! 
egoistisk og utnytter andre til ytterpunktet. 
Si nei til alt hun vil selge deg. Finn noe gammelt som du kan selge henne? Se hva hun svarer da? 

Anonymkode: f10d8...918

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er gjerrig fordi du ikke vil kjøpe ting av henne..? Altså, hva? For en merkelig dame. Hvis mine venner hadde mast på meg om å kjøpe ting av dem hadde jeg sagt "NEI!". 

Anonymkode: 92bb8...2cc

AnonymBruker
Skrevet

Begynner fornavnet hennes på B? Har hun et mellomnavn på I?

Anonymkode: 57abe...9e3

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynner fornavnet hennes på B? Har hun et mellomnavn på I?

Anonymkode: 57abe...9e3

Berit Irene? 😁

AnonymBruker
Skrevet

Bente iselin? Birgit ingeborg? Birte ingvild? 

Anonymkode: 26c44...2b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...