AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #1 Skrevet 13. mai 2020 Mini på 2 mnd er med tiden blitt skikkelig klistremerke. På dagtid må det bæres eller bysses i søvn (til mye, høylytt protest) og om natten er det samsoving som gjelder, helst med nesa klemt inn i puppene. Sovner fint både på samboer og bestemor også så det er ikke helt håpløst, sovner også i vogn etter mye hyling, men allikevel er jeg litt sliten i kroppen av dette. Når gikk det ekstreme nærhets behovet over for dere? Er litt redd for at jeg gir henne vaner det er vanskelig å avvenne senere. Anonymkode: 1cec2...f44
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #2 Skrevet 13. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mini på 2 mnd er med tiden blitt skikkelig klistremerke. På dagtid må det bæres eller bysses i søvn (til mye, høylytt protest) og om natten er det samsoving som gjelder, helst med nesa klemt inn i puppene. Sovner fint både på samboer og bestemor også så det er ikke helt håpløst, sovner også i vogn etter mye hyling, men allikevel er jeg litt sliten i kroppen av dette. Når gikk det ekstreme nærhets behovet over for dere? Er litt redd for at jeg gir henne vaner det er vanskelig å avvenne senere. Anonymkode: 1cec2...f44 Det må du ikke være redd for. Gi babyen det den har behov for, den blir ikke bortskjemt. Min første var skikkelig klistremerke de første 3 månedene. Han ville bare sove på eller inntil meg og nektet å ligge for seg når han var våken også. Etter 3 mnd kunne han ligge litt for seg selv i babygym i våken tilstand og sov noen timer alene i senga om kvelden før jeg gikk og la meg. Men på dagtid sov han bare i bæresele til han var 7 måneder. Anonymkode: 863e0...5d6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå