AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #1 Skrevet 13. mai 2020 Gjør en vanlig maskin fra elkjøp samme nytten? Er ikke så fisefin på det med mindre hunden kan få negativt utfall av det. Anonymkode: edd9b...dec
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #2 Skrevet 13. mai 2020 Maskina og skjæret på den vil (mest sannsynlig) ikke like det. Forskjellen i pris mellom en god barbermaskin til mennesker og en til hund trenger heller ikke å være så stor. Sjekk hundihuset på Finn. Han har rimelige, ordentlige maskiner til hund Anonymkode: 21e99...279
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #3 Skrevet 13. mai 2020 De har noen rimelige på jula. Og det ligger en del på finn.no Anonymkode: 75226...6e8
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #4 Skrevet 13. mai 2020 Ja, du kan bruke en vanlig maskin fra Elkjøp. Maskinene som er beregnet på hund er fra de samme produsentene uansett. Men, hvis du ønsker å klippe med forskjellige skjær (forskjellig lengde)så må du ha en som er beregnet på hund. Og vil man bruke avstandkammer så anbefaler jeg de i metall, da de i plast ikke egner seg. Hvis du ser etter en super billig en så er det mange som er fornøyd med den fra Biltema. Men jeg kan definitivt anbefale å sjekke ut hund1 eller hundihuset, de selger kvalitet. Men uansett hva du velger å kjøpe, så må hunden være nyvasket, gjennom børstet og uten floker, og helt tørr før du klipper. Hvis ikke så sliter det veldig på maskinen, og den holder i mye kortere tid. Samtidig som at du ikke vil få en jevn klipp, og kan risikere å skade hunden hvis den har floker og man bare klipper rett over uten å passe på huden. Anonymkode: 8d243...4da
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #5 Skrevet 13. mai 2020 Kommer kanskje an på hvilken hund du har? Jeg har stor puddel, og trenger en kraftig maskin for å komme igjennom pelsen. Kjøpte en brukt Klippemaskin på finn Anonymkode: c8f2b...f38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå