AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #1 Skrevet 13. mai 2020 Hele mannens familie har blitt invitert av mannens bror. Veldig grei familie. Men svigermor. Hun er veldig grei hun også, men hun er så utrolig brautete. Hun tar mye plass. Snakker høyt og skal alltid være så jævla ærlig uansett om hun har blitt spurt om meningene sine eller ikke. Jeg har ikke lyst og gå på grunn av henne. Hun tar all min energi rett og slett pga væremåten. Tenker dere det er greit at jeg sender mann og barn? Og bare si jeg ønsker og være hjemme og slappe av. Anonymkode: 62a85...d8d 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. mai 2020 #3 Skrevet 13. mai 2020 Selvfølgelig er det greit, du bestemmer helt selv.
Brunhilde Skrevet 13. mai 2020 #4 Skrevet 13. mai 2020 Det bør være helt greit, men jeg ville kanskje "pakket det inn" i en dundrende hodepine eller begynnende forkjølelse 😉 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #5 Skrevet 13. mai 2020 8 timer siden, Brunhilde skrev: Det bør være helt greit, men jeg ville kanskje "pakket det inn" i en dundrende hodepine eller begynnende forkjølelse 😉 Hadde egentlig bare tenkt og si at jeg ville slappe av i fred og ro😃 Ts Anonymkode: 62a85...d8d
Hmmmmmm Skrevet 13. mai 2020 #6 Skrevet 13. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde egentlig bare tenkt og si at jeg ville slappe av i fred og ro😃 Ts Anonymkode: 62a85...d8d Hva syns mannen om det? 1
Bombibit Skrevet 13. mai 2020 #7 Skrevet 13. mai 2020 8 timer siden, Brunhilde skrev: hodepine Begynner ikke den snart og bli oppbrukt av dere kvinner? TS, gå deg en tur i skogen og nyt dagen. Noen ganger er det helt greit å takke nei. God 17 mai. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #8 Skrevet 13. mai 2020 4 minutter siden, Bombibit skrev: Begynner ikke den snart og bli oppbrukt av dere kvinner? TS, gå deg en tur i skogen og nyt dagen. Noen ganger er det helt greit å takke nei. God 17 mai. Snør sidelengs. Må være lov å være inne Anonymkode: 70ffa...2f8 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #9 Skrevet 13. mai 2020 13 minutter siden, Hmmmmmm skrev: Hva syns mannen om det? Han visste fra før vi ble sammen hvordan jeg er. Han vet jeg trenger alene tid, og at jeg ikke trives med familieselskap ol. For meg er det masete. Så han godtar det. Men resten av familien hans stusser nok av og til når bare han og barna kommer. Og det er ikke slik at jeg alltid blir hjemme heller. Flere ganger biter jeg i det sure eplet og hiver meg med. Ts Anonymkode: 62a85...d8d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #10 Skrevet 13. mai 2020 13 minutter siden, Bombibit skrev: Begynner ikke den snart og bli oppbrukt av dere kvinner? TS, gå deg en tur i skogen og nyt dagen. Noen ganger er det helt greit å takke nei. God 17 mai. En tur i skogen i fred og ro. Det blir ikke bedre. God 17 mai til deg og. Ts Anonymkode: 62a85...d8d 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #11 Skrevet 13. mai 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hele mannens familie har blitt invitert av mannens bror. Veldig grei familie. Men svigermor. Hun er veldig grei hun også, men hun er så utrolig brautete. Hun tar mye plass. Snakker høyt og skal alltid være så jævla ærlig uansett om hun har blitt spurt om meningene sine eller ikke. Jeg har ikke lyst og gå på grunn av henne. Hun tar all min energi rett og slett pga væremåten. Tenker dere det er greit at jeg sender mann og barn? Og bare si jeg ønsker og være hjemme og slappe av. Anonymkode: 62a85...d8d Med tanke på korona så skal man vel helst være litt forsiktig uansett med alle utenfor egen husholdning.. Anonymkode: e260d...acb
Brunhilde Skrevet 13. mai 2020 #12 Skrevet 13. mai 2020 18 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde egentlig bare tenkt og si at jeg ville slappe av i fred og ro😃 Ts Anonymkode: 62a85...d8d Det er beste er selvfølgelig å være ærlig, men jeg tror jeg hadde reagert på at du valgte bort feiring sammen med barna, men nå skriver du jo ikke noe om hvor gamle de er. Gjør som passer deg best, det er som regel det beste. 15 minutter siden, Bombibit said: Begynner ikke den snart og bli oppbrukt av dere kvinner? TS, gå deg en tur i skogen og nyt dagen. Noen ganger er det helt greit å takke nei. God 17 mai. Nei, gjør den det? Jeg kjenner flere menn enn kvinner som klager, ikke over hpdepine, men over ryggvondt, og for meg er det sak samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå