Gjest Lei av å være passasjer Skrevet 26. juni 2005 #1 Skrevet 26. juni 2005 I en alder av 31 har jeg ennå ikke fått summet meg til å ta lappen, så det begynner å bli på tide. Jeg har lyst til å begynne nå i sommer. Er det noen som kan anbefale en god kjøreskole/kjørelærer i Bergen? Er også interessert i å høre om negative opplevelser, slik at jeg kan skygge unna dårlige skoler. Jeg er interessert i å kjøre enten før jobb eller helst etter jobb (etter kl 15/16), er det mange kjøreskoler som tilbyr dette eller må man kjøre mellom kl 08 og 16?
Scheherazade Skrevet 26. juni 2005 #2 Skrevet 26. juni 2005 JEg kjørte iallfall med Centrum Trafikkskole, ligger like ved Konsertpaleet. Vet ikke om det er den beste akkurat, men JEG var iallfall kjempefornøyd! Og jeg kjørte om ettermiddagen iallfall, men også endel i fritimer på skolen.
Gjest Home Skrevet 26. juni 2005 #3 Skrevet 26. juni 2005 Jeg kjørte med centrum også, og er storfornøyd. Jeg hadde sjefen selv og litt en annen... Skal du begynne der så anbefaler jeg i hvertfall de to øverste på denne listen... Nr2 er en skikkelig spøkeful også. http://spirit.digitroll.com/centrumtrafikk...t.asp?groupid=1 Litt mer info om opplæringen hos dem. http://spirit.digitroll.com/centrumtrafikk...t.asp?groupid=1
Gjest Lei av å være passasjer Skrevet 27. juni 2005 #4 Skrevet 27. juni 2005 Takk, dere. Har selv hørt gode ting om Centrum. Er det noen som vil anbefale andre skoler? Billig er det ikke uansett
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2005 #5 Skrevet 18. juli 2005 Jeg vil ihvertfall ikke anbefale førerkortsentralen! ( rett ved pastasentralen) Jeg var skikkelig misfornøyd der og jeg har flere venner som også var misfornøyd, selv om det var mange forskjellige kjørelærere. Jeg og noen par til byttet til Bil og MC skolen og der var jeg/vi ganske fornøyd. De hadde lærere som var flinke til å forklare ting og var litt humoristiske og lett å snakke med. Og det hadde mye å si for meg. De kjører også på ettermiddag/kveld. Du får ha lykke til med valget ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå