Bayley Skrevet 13. mai 2020 #1 Skrevet 13. mai 2020 Kanskje vi kunne laget en gruppe sammen? Veldig hyggelig å henge seg på den andre diskusjonsgruppen altså, men jeg føler jeg er på et helt annet sted enn de i 20 årene som skal ned 4 kg. Selv er jeg snart 40, og skal ned 45 kg. Har satt som mål å få det til innen ett år. Har plottet inn helseopplysninger i en medisinsk kalkulator laget av en professor i diabetes og fedme, og lagt meg på de kaloriene som kom ut av den. Jeg har bare holdt på en drøy uke, har jeg gått ned 2 kg og syns det (foreløpig) går veldig bra, og viktigst av alt; det er gøy! Men vil gjerne henge meg på andre med ca samme utgangspunkt og mål 😊 1
SPOCA Skrevet 13. mai 2020 #2 Skrevet 13. mai 2020 Jeg vil bare ønske lykke til! Jeg har gått ned over 80 kg, og har 10-15 kg igjen, men vil bare si at jeg heier på dere! (Og skulle man ha spørsmål, må man jo gjerne spørre, ikke at jeg har noen fasitsvar altså.) 1
Tessa12 Skrevet 16. mai 2020 #3 Skrevet 16. mai 2020 Jeg skal også ned ca 40 kg, men har litt startproblemer, vet ikke helt hvordan og på hvilken måte. Vet selvfølgelig at man må i underskudd, men pga div helseproblemer så er det lite som passer av mat uten at jeg blir dårlig.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #4 Skrevet 18. mai 2020 Jeg er 42 år og ønsker å gå ned 10-12 kilo. Anonymkode: 2629e...a7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå