Søta Skrevet 26. juni 2005 #1 Skrevet 26. juni 2005 Det er ennå en stund til bryllupet skal stå - 13. august... Men jeg har lyst til å få det meste unnagjort før sommerferien starter til fredag. Slappe av og kose oss på hytta i ferien - der er det ikke så mye bryllupsforberedelser vi kan gjøre... Lurer på om noen kan komme på noe jeg har igjen å gjøre??? Liste over hva som er gjort: - Lokal og mat er i orden - Drikkevarer er kjøpt inn (ikke brus og øl det tar vi uka før) - Servietter og duker er i orden - Lys og pynt er funnet ut hvordan - har ikke laget lysene enå.. - Bestilt blomster og bukett -avtalt tid for prøving av kjolen - Kjøpt undertøy, sko, smykker etc. - Hans tøy er reservert - Ringene ligger på bordet - de er bare helt nydelige - Fotograf er bestilt - men må prate med ho til uka. - Kjole og sko til brudepiker er klart, mangler kurv til rosebladene. - toasmaster er i boks og har alt under kontroll - innbydelser er selvfølgelig sendt - bordkort er under produksjon - bordplaseringen er klar - kopieres ikke opp før like før - skal ikke ha kirkeprogram - vier oss borgerlig ute! - Har ikke prata med dommeren - det må vi gjøre neste uke. - Kaker er bestilt - men har ikke bestemt noe ang pynting ennå.. - bryllupsnatta bestilles til uka - transport er i boks - Program for dagen begynner å bli klar - Tale tar vi når det næremer seg... - sanger skal vi ikke ha HVA HAR JEG NÅ GLEMT???
Søta Skrevet 26. juni 2005 Forfatter #2 Skrevet 26. juni 2005 Selvflgelig avtalt tid med frisør på selve dagen og prøvetime... Samt ordnet forlover.. Sender inn papirer til lørdag - hans forlover kommer ikke hjem før...
lol75 Skrevet 27. juni 2005 #3 Skrevet 27. juni 2005 Synes det ser ut som om du har det meste i boks Skal forresten også gifte oss 13.august.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå