Gå til innhold

Kar for sin kilt

Gyda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaaa vet det... men det er så vanskelig å huske på å se etter det akkurat der og da. Så jeg tenkte at det kanskje var noen som allerede har gjort det... :-? Men takk for tipset i alle fall

Noen som vet om det er absolutt siste episode i morgen?? Håper ikke det. Tror nesten jeg må prøve å logge meg inn på sidene til BBC, og se om det står noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Fant dette på nrk sine sider:

'Britisk dramaserie basert på Compton Mackenzies muntre romaner fra det skotske høylandet. '

Ha det bra!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk NonStop. Nå kan jeg gå på biblioteket og lete etter bøkene. Var akkurat på BBC sine sider, og kan berolige meg selv og eventuelle andre fans om at det kommer flere episoder.

Vet at det er siste episode for denne gangen i morgen, men i følge det jeg leste på BBC sine sider, skal det i alle fall være to runder til med serier som er spilt inn. Jippi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe at de gjør det, ja!!

Men det kan jo bli en stund til.... men sånn er det nå bare... :(

Håper du finner noen bøker da!!

Ha det bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var siste episode slutt for denne gangen. Å gud så trist den var. Glad jeg så den alene, og ikke sammen med samboern - han ville bare ha ledd av "tåredryppen" min...

Gleder meg til neste runde med Archie og Lexie.

Var på biblioteket i dag og spurte etter boka. De hadde den ikke så klart, så de må fjernlåne den fra et annet bibliotek. Og så finnes den tydeligvis bare på engelsk... Men skal lese den for det om jeg!

Ha en fortsatt fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...