AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #1 Skrevet 13. mai 2020 Er du opptatt av hva andre skal tro og å mene om deg og ditt liv? Og hva du velger og gjør i ditt liv? Er du redd for å bli baksnakket om? Jeg er selv altfor opptatt av dette og det ødelegger store deler av meg selv. Jeg skulle ønske at jeg ikke brydde meg. Hvordan trene på å ikke bry meg? Anonymkode: f8e3e...0e3
Sliten&kjørt52 Skrevet 13. mai 2020 #2 Skrevet 13. mai 2020 Tru kan dem gjøre i kirka... -Er ikke medlem jeg 😆 a.
Mymlen Skrevet 13. mai 2020 #4 Skrevet 13. mai 2020 Jeg gjør mitt beste for å være snill og vennlig, og hvis mennesker vil baksnakke meg på grunn av det så sier det vel mer om dem
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #5 Skrevet 13. mai 2020 Nope. Viktig for meg å være slik jeg selv liker. Anonymkode: 8d4f1...ff2
Cinnamondiva Skrevet 14. mai 2020 #6 Skrevet 14. mai 2020 Nei, man skal helst være seg selv så lenge man ikke skader seg selv og andre.
Cinnamondiva Skrevet 14. mai 2020 #7 Skrevet 14. mai 2020 Og dessuten folk som baksnakker er ikke verdt å ha i livet sitt
Gjest Lasox Skrevet 14. mai 2020 #8 Skrevet 14. mai 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du opptatt av hva andre skal tro og å mene om deg og ditt liv? Og hva du velger og gjør i ditt liv? Er du redd for å bli baksnakket om? Jeg er selv altfor opptatt av dette og det ødelegger store deler av meg selv. Jeg skulle ønske at jeg ikke brydde meg. Hvordan trene på å ikke bry meg? Anonymkode: f8e3e...0e3 Nei. Har sluttet å bry meg om det. I så fall måtte jeg hatt et vanvittig overforbruk for å gjøre enhver "fornøyd". Det eneste som forsatt er sårt for meg er om noen påpeker at jeg sier noe feil ettersom jeg har tale- og skrivevansker etter en liten hjerneskade fra jeg var liten eller mobber meg for den jeg er generelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå