Gjest z Skrevet 26. juni 2005 #1 Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg har funnet flere adresser dit, og vet ikke hvilken som er riktig. Noen andre som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 26. juni 2005 #2 Del Skrevet 26. juni 2005 hva er Hälskostbolaget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 26. juni 2005 #3 Del Skrevet 26. juni 2005 Nettadressen er www.halsokostbolaget.se (de har også .com) Et søk i eniro.se gir dette svaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 26. juni 2005 #4 Del Skrevet 26. juni 2005 Nettadressen er www.halsokostbolaget.se (de har også .com) Et søk i eniro.se gir dette svaret Jeg søkte før jeg startet denne tråden, og nettsiden deres er nede pga oppdateringer. Jeg fant også Osloveien, men et annet sted stod en annen adresse. Noen som har vært der, og vet? @Catwoman Det er en butikk som selger blant annet proteinpulver, vitamintilskudd etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 27. juni 2005 #5 Del Skrevet 27. juni 2005 Handler alltid på Hälsokostbolaget i Svinesund i Sverige. Ligger inne på torget... Kjempeutvalg og billig! Ligger også en butikk mellom Svinesund og Strømstad, rett over systembolaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 27. juni 2005 #6 Del Skrevet 27. juni 2005 Proteinfabrikken er da rimeligere på proteiner enn denne helsekosten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 27. juni 2005 #7 Del Skrevet 27. juni 2005 Proteinfabrikken er da rimeligere på proteiner enn denne helsekosten? Jeg var ikke og så litt, men fant ikke noe som tilsvarte denne Three-In-One (med både myse, kasein og egg). Fant stort sett rene myse-produkter som var billige. Hva heter de produktene som er billigere på PF, sammenlignet med innholdet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 27. juni 2005 #8 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg var ikke og så litt, men fant ikke noe som tilsvarte denne Three-In-One (med både myse, kasein og egg). Fant stort sett rene myse-produkter som var billige. Hva heter de produktene som er billigere på PF, sammenlignet med innholdet? Sammenlignet med innholdet, aner jeg ikke. Kan ikke mye om sånne ting. Nå tenker jeg pris på proteinpulver. Vet bare at det til 199 øverst på denne linken: http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produk...555&g0=97&g1=16 er mye brukt av folk som bygger muskler på iform.no's forum. Om det fra helsekosten er mye bedre, kan godt være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 27. juni 2005 #9 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg fant ihvertfall bare rene myseprodukter til 199? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 28. juni 2005 #10 Del Skrevet 28. juni 2005 Handler alltid på Hälsokostbolaget i Svinesund i Sverige. Ligger inne på torget... Kjempeutvalg og billig! . Inne på torget, altså der hvor EuroCash og alle disse store butikkene ligger? Vet du hvor lenge de har åpent? Skal nemlig på svensketur i kveld og trenger ymse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 29. juni 2005 #11 Del Skrevet 29. juni 2005 Inne på torget, altså der hvor EuroCash og alle disse store butikkene ligger? Vet du hvor lenge de har åpent? Skal nemlig på svensketur i kveld og trenger ymse. Sorry litt sent svar... Men det ligger ovenfor Kjøttboden, rett bortenfor Rema 1000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 29. juni 2005 #12 Del Skrevet 29. juni 2005 Sorry litt sent svar... Men det ligger ovenfor Kjøttboden, rett bortenfor Rema 1000. Da vet jeg det til neste gang :-) Var på Nordby i går, og helsekosten på senteret der var mildt sagt tragisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 30. juni 2005 #13 Del Skrevet 30. juni 2005 Helsekosten ved siden av Rema 1000, er den beste....Han som pleier og stå der har en del greie på mye forskjellig. Den ligger inne i senteret ved Rema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå